escob4r Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Hoi Allen, Zijn er meer van jullie die een dreambox 800 hebben en waarbij op een aantal HD kanalen audio en video heel licht uit sync zijn? Zo ja hoe hebben jullie die opgelost? Ik heb meerdere images geprobeerd maar het blijft terug komen. Ik heb een DM800 HD en gebruik m om Ziggo te kijken via de kabel.
DoeEensGek Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Je kan een audio vetrtraging instellen. Per image verschillend te kiezen. Let even op of de audio vertraging alleen bij ac3 geluid is.
escob4r Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Geplaatst: 1 november 2011 Het treed op bij beide audio kanalen, zowel mpeg als AC3. Is er geen andere oplossing dan handmatig het te corrigeren? Heb jij er zelf ook last van?
DoeEensGek Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Nee zelf geen last van, zit wel een ligt verschil tussen me tv en versterker, maar heb maar 1 van de 2 altijd aan. Je kan met audio sync in je image het goed maken .
escob4r Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Geplaatst: 1 november 2011 Erg irritant dat je dat handmatig moet corrigeren. Ik heb een VU+ sat receiver en die doet het wel goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen