evloe Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Beste mensen, ik wil mijn schotel ontvangst uitbreiden met beide satelietten, ik heb nu een visiosat met 4 LNB's. Astra 1, 2, 3 en Hotbird. Als ik het grote broertje aanschaft van de Visiosat is die dan geschikt voor 9 graden en de dertig graden van de Hispasat? Ik zit in Rotterdam gr, Ed
Sprietje Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 De Visiosat BigBiSat is geschikt om satellieten tot 40 graden uit elkaar te ontvangen. Van 30 graden west tot 28,5 graad oost is 58,5 graad. Dat is dus niet mogelijk. Voor de Hispasat moet dus een losse schotel gebruikt worden. Eurobird op 9 graden oost is natuurlijk geen enkel probleem ook wat signaalsterkte niet.
Fatfreddy Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Inderdaad niet mogelijk met een Big Bisat. Welke zenders wil je eigenlijk ontvangen op Hispasat ? Als losse schotel mogelijk is zou je ook aan een draaibare kunnen denken dat is een prachtige combinatie met een multifeed schotel vind ik..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen