Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg in beeld (scrollend) dat NED3 HD naar een andere frequentie gaat maar de satallietlijsten van HenkSat hebben dat nog niet overgenomen. Weet iemand actuele satelliet-settings of een manier om die te kunnen wijzigen?

1x OpenPLI @VU+DUO en 1x VIX @ET9000

Geplaatst: (aangepast)

Toevallig ben ik daar net mee bezig geweest,

Stem af op een CD HD zender, instellingen, zenders zoeken, handmatig zoeken, zoekmodus één transponder, netwerk zoeken ja, alleen ongecodeerde zenders zoeken ja.

Na zoeken zenderlijst openen, kies alle zenders lijst (rode knop) scroll naar Ned.3 HD met EPG info erachter; dat is de nieuwe 3HD. Ga hierop staan, info knop en dan zender toevoegen aan boeket.

aangepast door Tisnix

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Geplaatst:

zit vast al in je zenderlijst.

met de AB naar sat 23,5 oost, NED3HD met punt is oud zonder punt is nieuw, op NED3HD gaan staan druk op menu, zender toevoegen aan boeket.

Dan staat hij in het boeket achteraan, er weer op gaan staan, toets menu,verplaatsmodus OK, en zet hem op de plek.

Ga op de oude staan druk op menu, invoer verwijderen

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

met de AB naar sat 23,5 oost, NED3HD met punt is oud zonder punt is nieuw, op NED3HD gaan staan druk op menu, zender toevoegen aan boeket.

Dan staat hij in het boeket achteraan, er weer op gaan staan, toets menu,verplaatsmodus OK, en zet hem op de plek.

Was bij mij niet het geval. Ik heb sinds kort VTI en hierin staat het op de achtergrond scannen van nieuwe zenders waarschijnlijk standaard uit. Ik zal hier eens naar zoeken waar dit is in te stellen.

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Geplaatst:

Dit werkte perfect en alles is dus weer naar mijn zin, thanks !!!

1x OpenPLI @VU+DUO en 1x VIX @ET9000

Geplaatst:

Bij de nieuwste Openpli updaten de settingslijsten ook mee na een softwareupdate, perfekt!

Ned3, maar ook bij de Oostenrijkse ORF is weer het een en ander veranderd, ATV2 en ORF3 erbij en TW1 eraf.

Openpli rules!!

VU+Uno/Openpli/Bigbisat/28,2E/23,5E/19,2E/13E/9,0E/4,8E/0,8W/5,0W

Geplaatst:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat te doen als Ned 3 HD niet in je zender lijst staat.

Ned 3 staat alleen met een punt erachter in mijn zenderlijst.

Dus alleen de oude zenderlijst schiet niet op zo ,ik heb allebij de opties geprobeert van hierboven maar het werkt niet.

Komt volgens mij omdat ik gewoon de oude zenderlijst erin heb zitten met een punt erachter. M.v gr gbert.

Geplaatst:

Hallo Tonskidutch wat bedoel je met dat doet de receiver automatisch indien goed ingesteld.

Wat moet ik dan goed instellen. ?

Bij mij staat Ned 3 ook op 13th street. M. vr.gr gbert.

Geplaatst:

Bij mij heb ik ook 13th Street waarop NED3HD op te zien is. Staat die naam ergens in mijn geheugen, want ik kan mij niet voorstellen dat CDS er een verkeerde naam in de fast scan lijst zet. In de lijst met alle kanalen (rode knop) daar staat de goede Nederland 3 HD gewoon met de juiste naam.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Geplaatst: (aangepast)

bij mij is er een instelling in diversen die een wijziging nieuwe zender-namen / zendernaam uit het satsignaal toestaat.

dat weet ik enkel voor VTI image precies waar te zoeken.

als jullie de menu's goed beheersen van Pli zal die er zekr ook tussen staan (maar dat moet je niet mij vragen)

ja kun je wel vragen, maar ik heb er geen antwoord op, daar al tijden geen pli meer mijn VU+ gezien heeft...

bovendien als jullie nieuwe lijstjes erin zetten via dreamboxedit, dan is dat allemaal al opgelost voor u

00:26 slaap ik

fastscan :crazy: als je dat vertrouwt (ik niet)

aangepast door Tonskidutch

True North

Rebekka Bakken

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...