Ga naar inhoud

Ervaringen met de Rebox RE-2200 HD PVR

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Mijn vader is niet tevreden met zijn Denson DS400 receiver. Deze zapt erg matig en blijft geregeld tussen het zappen door 20 tot 30 seconden op zwart voor het kanaal eindelijk doorgegeven wordt. Hij wil graag de Denson vervangen. Nu heb ik zelf een Rebox 9000. Ondanks alles ben ik er toch tevreden over. Ik denk dat de Rebox RE-2200 HD PVR voor hem misschien wel iets kan zijn. Wil iemand hier zijn ervaringen delen? Goed of slecht, ik hoor het graag. B.v.d.

aangepast door Daemyon

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Geplaatst:

Niemand ervaringen met de Rebox RE-2200 HD?

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Geplaatst: (aangepast)

Hallo Daemyon,

Heb een drie-tal weken terug een Rebox 2200 geplaatst voor de 2de televisie in de eetplaats. Speelt dus niet zoveel, maar tot nu toe geen speciale problemen gehad.

Eenvoudige goede ontvanger, klein van formaat ook. Goed beeld op een kleine Sony-lcd 23inch tv.. Niet zo uitgebreid als mijn andere ontvanger Homecast 8100, maar doet wat ie moet doen.

Heeft ook de mogelijkheid om de fastscan van canal digitaal op te laden, dus eenvoudig als er nieuwe zenders bijkomen. Je kan er zelfs mee opnemen als je er een usb-stick bij aansluit! Heb dit wel nog niet uitgeprobeerd

Hou er wel rekening mee dat je niet de interne kaartlezer kan gebruiken, dus kosten van eventuele canal digitaal module komen er nog bij. Prijs is ook budgetvriendelijk (voor ontvanger 150 euro).

Groetjes,

Pieter

aangepast door Pieter-Brugge

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Geplaatst:

Dank je wel Pieter! De ontvanger moet ook eenvoudig zijn aangezien mijn vader hem gewoon moet kunnen bedienen. Ik ga er vanuit dat de beeldkwaliteit net zo goed is als mijn eigen rebox 9000. Inderdaad handig als er via een USB stick opgenomen kan worden.

Ik heb een module, dus ik verwacht dat die zal werken op de R2200. Dank voor je antwoord!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen