Gast Geplaatst: 1 september 2002 Geplaatst: 1 september 2002 Hallo! Wie kan mij vertellen of ik uit de digitale uitgang van een satelliet-tuner radio kan ontvangen en deze dan m.b.v. een losse DA-converter van hoge kwaliteit de DA-conversie kan laten doen??? Of is deze digitale uitgang alleen voor de paar TV-zenders die Dolby Digital meezenden?M.a.w waar wordt de digitale uitgang van een satelliet-tuner voor gebruikt? De groetjes!
Gast Geplaatst: 1 september 2002 Geplaatst: 1 september 2002 Ja je kunt je vraag natuurlijk in elke rubriek plaatsen. Dan lezen meer mensen hem zeker. Maar of je meer antwoorden krijgt is maar de vraag. Het is de bedoeling dat je je vraag slechts in 1 topic onderbrengt, en ik denk dat hij hier niet op zijn plaats staat.
Gast Geplaatst: 1 september 2002 Geplaatst: 1 september 2002 Dit lijkt me geen antwoord op de vraag!!!
Gast Geplaatst: 2 september 2002 Geplaatst: 2 september 2002 Heb je volkomen gelijk in, maar als iedereen zijn vragen in elke topic gaat zetten, zien we straks door de bomen het bos niet meer. Soms moet je even geduld hebben voor je antwoord krijgt op je vraag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen