MHAAGEN Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Beste, wij plannen te verhuizen naar Sri Lanka, echter willen we onze favoriete Vlaamse zenders (VRT, VTM, KA 2, VijfTV en VT4) niet missen, evenals TF1 van Frankrijk. Ik dacht aan satelliet tv via internet want geen Europese satelliet reikt zo ver. Heeft er iemand soms ervaring met www.***geen-reclame*** ? Ik zou dan de laptop verbinden met een kabel naar de tv aldaar en zou graag ook programma's opnemen ivm het tijdsverschil ginder (plus 4,5 uur). Is dat mogelijk ? Héél erg bedankt voor een reactie...! Direct te bereiken op Marc.Haagen@telenet.be.
guykers Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Als er nog fam of bekenden achterblijven in BE. Dan is het misschien beter om een slingbox te nemen google doet de rest nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Michel de Man Geplaatst: 16 februari 2012 Geplaatst: 16 februari 2012 Beetje late reactie, maar mijn ervaringen zijn dat internet erg traag is in Sri Lanka. Dat ligt soms ook aan de hoofdverbinding tussen het land en de "rest" van de wereld. Wel is BVN te ontvangen op Thaicom, maar een schotel van 240 is aan te raden. 180cm is aan de krappe kant. Locatie: Coventry (UK) Receiver: Xoro HRS 8520, Diseqc switch Schotel op 28,2 graden Oost en 19,2 graden Oost (BVN)
Tonskidutch Geplaatst: 16 februari 2012 Geplaatst: 16 februari 2012 omgekeerd, is het wel een goede parapluie tijdens de monsoen die 180cm ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen