Ga naar inhoud


d-box 1 cable,kan niet bij de instellingen komen.


12345hazekamp

Aanbevolen berichten

hallo ik heb uit duitsland een d-box 1 voor de kabel gekocht

hier zit orginele Bèta Research software in 1.3 maar met deze software kan ik niet bij de instellingen komen die slaat die over.

is er een mogelijkheid om daar op te komen zodat ik de instellingen kan veranderen om hem voor ziggo te gebruiken

ik heb er al een irdeto cam ingedaan.

weet iemand een oplossing hiervoor.

mvg johan hazekamp

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


Lijkt me wel, doe het bij mijn dbox2 met dboxifa van Hallenberg.

Heb ook gelezen dat de dbox1 niet de moeite meer zou zijn ......?! Hoor het graag van je!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

HALLO HOEBA

ik heb het geprobeert om er nieuwe software er op te zetten met een nul modem kabel.

maar krijg geen contact met de d-box.ik start het programma op druk op start en doe dan de stekker erin van de box

de box start op maar ziet de software niet.

moet ik soms eerst een andere programma starten om de software erop te zetten.

ik heb wel een speciaal flash programma gezien moet in deze software ook een bestandje erin gezet worden.

mischien kan u me uitleggen hoe dit gaat .

mvg johan hazekamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Met een DBOX-1 kom je niet zo erg ver meer om digitale TV te kunnen kijken. De capaciteiten van dit beestje zijn te weinig om hier nog wat van de kunnen maken. Het is net zoiets als proberen Windows XP te installeren op een 80286 computer. Dat gaat ook niet.

 

Je kunt wel prima met een DBOX-2 digitale TV kijken zoals in het forum zeer uitvoerig beschreven staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HALLO HOEBA

ik heb het geprobeert om er nieuwe software er op te zetten met een nul modem kabel.

maar krijg geen contact met de d-box.ik start het programma op druk op start en doe dan de stekker erin van de box

de box start op maar ziet de software niet.

moet ik soms eerst een andere programma starten om de software erop te zetten.

ik heb wel een speciaal flash programma gezien moet in deze software ook een bestandje erin gezet worden.

mischien kan u me uitleggen hoe dit gaat .

mvg johan hazekamp

Hallo Johan,

Kan het je niet zeggen, heb zelf geen dbox1, maar zal wel via dat programma gaan.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...