swarfega Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 Ik heb hier een oude Philips DSX-7071/23 die een tijd niet meer is gebruikt. Nu werken een aantal zenders niet. Nu wil ik de zenders opnieuw inladen maar vraag hij om een code code 1234 is de verkeerde code ook 0000 werkt niet wat moet deze code zijn?
Johan45 Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 Er is geen standaard code. De onbekende code kan wel gereset worden door CanalDigitaal. Je kan bellen naar CanalDigitaal of een account aanmaken voor MIJN CANALDIGITAAL Via mijn canaldigitaal kan je dan via internet een reset van de code aanvragen. Vult u rustig aan !!!
swarfega Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Geplaatst: 4 november 2011 Heb ik gedaan daarna op Ned. 1 gezet maar hij geeft nog steeds verkeerde code Wat is de code als hij gereset is?
Johan45 Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Na een code reset is er geen code meer, de vraag om een code is er dan ook niet meer. Er gaat dus iets niet goed, probleem kan veroorzaakt worden in een oude firmware. Welke firmware heeft je decoder.? Vult u rustig aan !!!
swarfega Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Geplaatst: 4 november 2011 Versie 23 Fabrikant oem 2 Type 0 Patch run 0
swarfega Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Geplaatst: 4 november 2011 Ik heb even een oude kaart er ingedaan maar daar vraag hij ook een code Menu 5 Dan 5 kanalen installeren ok voer code in
Johan45 Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Originele firmware maar wel met een foutje. Heb je wel de functie snel kanalen installeren.? Als dit niet zo is zie ik geen andere mogelijkheid dan dat je nieuwe firmware in je decoder moet flashen om de decoder weer goed te laten werken. Vult u rustig aan !!!
satencom Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Heb je ook al geprobeerd om de kanalen toe voegen, wel even om denken ,via schotel 2 anders pakt hij de 23.5 niet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
swarfega Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Geplaatst: 4 november 2011 Ik heb via een valse kaart oude seca kaart de code kunnen ontlopen. Nu werken de zenders weer Bedankt voor jullie hulp
Johan45 Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Hé dat is mooi swarfega, kan je nog iets meer info geven over de kaart waarmee je dit probleem hebt getackeld.? Vult u rustig aan !!!
swarfega Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Geplaatst: 5 november 2011 Ja dat was een oude goldkaartje waar waarschijnlijk geen code op stond. Ik heb alleen de Astra zenders geladen en niet de Astra 23 zenders Al de zenders werken weer namelijk Ned. 1,2 en 3 RTL SBS enz.
Johan45 Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Mooi toch, zo een oud goldkaartje met seca 1 hack doet dan toch nog dienst. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen