Ga naar inhoud

Waarom toch een andere remote ??? shit

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onderkant lijkt hetzelfde. Dus deze zal ook wel goed in de hand liggen.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Geplaatst:

Onderkant lijkt hetzelfde. Dus deze zal ook wel goed in de hand liggen.

Onderkant is anders en daarom vindt ik het juist een probleem, ik vond de oudere een van de beste remote's op de markt.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst:

Gebruikt de nieuwe 7020HD dezeflde codes als die van de 7015, 800 en 8000?

M.a.w. reageert de nieuwe 7020 ook op de oudere andere ab's?

De 7020hd remote werk niet op de 800hds maar wel weer op de 8000hd. De 800hds remote werkt wel weer op de 7020hd, ik snap er niks meer van hoe dit mogelijk is.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst:

De 7020hd remote werk niet op de 800hds maar wel weer op de 8000hd. De 800hds remote werkt wel weer op de 7020hd, ik snap er niks meer van hoe dit mogelijk is.

En is dit op te lossen, want anders heb ik straks ook een probleem met de 800SE en de 7020HD bovenelkaar geplaatst.....

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

• Beheerder
Geplaatst:

Dat is en andere vraag, een ander probleem en dus een nieuw topic en niet de vraag in het topic van een ander stellen a.u.b.

Zo houden we overzicht en wordt het topic van een ander niet overgenomen door antwoorden op jouw vraag,

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb begrepen dat deze remote niet JP1 compatible is, of beter gezegd, op zijn best ontbreekt de 6 pins aansluiting.

D'r zit bij deze nieuwe blijkbaar een schakelaar in het batterijcompartiment.

Ik vind het gemis van de JP1 interface een groot nadeel voor deze anders denk ik zeer fijne remote.

Iemand die weet waar die schakelaar voor dient?

You cannot ignore that member

• Beheerder
Geplaatst:

Deze remote is vrij programmeerbaar, dus je hebt die JP1 helemaal niet nodig.

En die 'zaklamp' waar TS het over heeft, kan je gewoon uitzetten met code 888 - 0 als ik me niet vergis. (zie gebruiksaanwijzing DM7020HD)

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Deze remote is vrij programmeerbaar, dus je hebt die JP1 helemaal niet nodig.

Werken zal die wel maar het is vrijwel onmogelijk dat deze "vrij programmeerbare" remote met zijn mogelijkheden ook maar in de buurt kan komen van een goede JP1 remote.

phantom devices en of extenders zijn toch veelal opties die wel zeer begerenswaardig kunnen zijn.

Maar goed, da's waarschijnlijk meer wat voor de hobbyist.

Ik heb iig wel interesse in een handleiding van die remote.

You cannot ignore that member

Geplaatst:

Hij is vrij programmeerbaar, maar je moet geen 2 dreamboxen bijelkaar in de buurt hebben......

B17 :mellow:

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...