Rasta 87 Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 Ik heb het er maar druk mee, maar moet een probleem op lossen en heb nog een revolutions cam liggen. Ik zoek iemand met een casinterface die keyfly voor mij erop wil zetten. Omgeving Purmerend, Amsterdam, Rotterdam of langs de a4/a13 Ik wil hem ook wel opsturen en vergoedt alle eventueel gemaakte kosten... Patrick VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Terradon Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Hoi, Als er verder niemand in de buurt is die kan of wil proggen stuur je me maar een pm dan prog ik hem wel ff voor jou. Groetjes..................
djpetit Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Ik heb het er maar druk mee, maar moet een probleem op lossen en heb nog een revolutions cam liggen. Ik zoek iemand met een casinterface die keyfly voor mij erop wil zetten. Omgeving Purmerend, Amsterdam, Rotterdam of langs de a4/a13 Ik wil hem ook wel opsturen en vergoedt alle eventueel gemaakte kosten... Patrick Patrick, ik sluit me aan bij het verhaal van Terradon......ik woon in de buurt van Arnhem....dus geef maar een gil (pm)... groet, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
djpetit Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 kost niks overigens ...behalve dan de (retour) enveloppen ... gr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Rasta 87 Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Geplaatst: 6 november 2011 @Terradon en djpetit, allebei heel hartelijk bedankt voor jullie belangenloze aanbod aan een mede-hobbyist. De cam is onderweg naar Friesland, Terradon om precies te zijn, die net iets eerder met zijn aanbod kwam. De cam gaat trouwens in de Rebox van een vriend van mij die problemen had met de mediaguard module. Ik ben blij dat de module na jaren weer een bestemming krijgt en ik ben dankbaar voor de hulp van bezoekers van dit forum. Groeten, Patrick VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
djpetit Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 ok.....succes ermee .... greetings, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
SatDonkey Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 Even deze een schopje geven. Iemand in de buurt van Tilburg die voor mij hetzelfde wil doen, dus Keyfly op een Matrix Rev zetten? Staat nu ucas v3.1+ op, en wil deze gaan testen in een Inverto Scena5M
Terradon Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 Hoi , Als we het op toerbeurt doen is djpetit nu aan de beurt .........anders stuur je maar een pm dan wil ik Keyfly er wel ff voor jou opzetten...kosten zoals gebruikelijk de verzendkosten. Groetjes.....................
doggie Geplaatst: 25 april 2012 Geplaatst: 25 april 2012 vraagje ik heb ook nog een revolution liggen en krijg vrijdag een tv met ci ingang en geschikt voor digitenne kan je die ook programmeren via pcmia ?
Terradon Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Hoi, kort antwoord, NEE kan niet je hebt een casinterface nodig om je cam te proggen, laptop herkend de cam niet eens.
Moderator Matchless Geplaatst: 28 april 2012 Moderator Geplaatst: 28 april 2012 Het is wel offtopic maar het mag wel gezegd worden. Dit is nu het mooie van sat4all Leden die andere leden gratis helpen , weten wij ook waar we het voor doen Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
doggie Geplaatst: 22 juni 2012 Geplaatst: 22 juni 2012 sorry dat ik nu pas weer op het forum ben maar ben geopereerd aan een hennia in de tussentijd en dus niet achter de pc kunnen zitten . maar is er nog iemand in de buurt van zwolle die hem voor mij kan programmeren. wil hem ook wel opsturen hoor lol of als het niet te ver is langskomen. alvast bedankt.
Terradon Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 Hoi Doggie, Ik zie dat er nog geen reactie is van iemand bij jou in de buurt, als je de cam wil opsturen zet ik er wel even Keyfly 4.5 voor jou op. Neem maar even via pm contact met me op dan regelen we het wel. Groetjes.................
Bruxa Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Ik weet dat het een oud topic is, maar ook ik heb een Matrix Revolutions cam achter in de kast gevonden en zou die graag voor Digitenne willen gebruiken. Wie wil dit voor mij programmeren? Mijn dank is groot!
Terradon Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 @Bruxa, Zie pm dan regelen we het wel... Groetjes......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen