Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds kort heb ik een Samsung tv waarin ik het kaartje zo kon instoppen. Familie HD pakket. Ook heb ik een blauw 2e kaartje aangeschaft en dit in mijn oude ontvanger gestopt, Geen beeld op oude ontvanger. ls ik de kaartjes wissel heb ik echter op alletwee de toestellen wel beeld. Nu is het probleem dat op het 2e kaartje geen HD zit. Ik moet dus om HD te kijken het eerste oranje kaartje in mijn samsung stoppen en heb zodoende niets aan mijn 2e kaart, want die werkt niet in mijn oude sd ontvanger. al meerdere ontvangers geprobeerd, werkt nooit. Canaal digitaal weet niet hoe dit kan. Weet iemand anders het?? Ik heb al alle mogelijkheden geprobeerd om nieuwe kanaallijsten in te laden, niets helpt. Bvd Ainacs

Geplaatst:

Vreemd dat de oranje kaart wel werkt in sd ontvanger en de grijze niet.

Wat is het merk type van de sd ontvanger

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Het is inderdaad een vreemd verhaal. Ik zou het probleem maar bij CanalDigitaal wegleggen want het blijkt niet aan je ontvangers te liggen want die doen het beide met de oranje kaart maar je oude ontvanger niet met de grijze kaart. Laat ze de grijze kaart maar omruilen voor een andere.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo allemaal. Bedankt voor jullie antwoorden, maar ik ben er eindelijk uit. Het tweede( Blauw/grijze ) kaartje werkt niet op een oudere digitale ontvanger. Wel in een HD ontvanger. Er was niets aan de hand geweest, maar nu hebben ze het HD gedeelte op het tweede kaartje uitgeschakeld. Eerst had ik mijn oranje kaart in de oude ontvanger en noodgedwongen de blauwe kaaart in mijn nieuwe ci module in de tv. Nu stopte Kanaal Digitaal ineens met de tweede kaart te voorzien van HD. Was mij niets van bekend dat dit na een bepaalde tijd stopte. Staat ook niet op de site. Heb hiertegen geprotesteerd, maar dat hielp niet. Nu heb ik mijn nieuwe tweede kaartje geruild met iemand die twee HD ontvangers heeft, alletwee met oranje kaarten. Dze goede kennis van me maakt daar geen probleem van en zodoende kunne we nu toch alletwee van onze beide toestellen gebruik maken. Verdient wederom geen schoonheidsprijs van C+, maar daar zijn we zo langzamerhand wel aan gewend. Groeten Ainacs

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen