Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Binnenkort ga ik aan de Ipad 2 en wil eigenlijk weten of deze ook samenwerkt met de VU+ duo. Ik weet dat er sommige software is voor dreamboxen - maar weet niet of deze uberhaupt op de VU+ kunnen en mogen werken.

Wie heeft hier ervaring mee en wil / kan deze met mij delen?

Geplaatst:

zoeken op vu+ player in appstore dat werkt perfect,ook het programma dreambox live werkt perfect,ik ben zelf in het bezit van een vu duo en een ipad twee en werkt hier zonder problemen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Hallo ,ben reeds in het bezit van een ipad2 en heb ook een vu duo,tot op heden heb ik op verplaatsing gewerkt met een laptop en een slingplayer.

Nu om dit werkend te krijgen moest je een bepaalde file aanpassen op je pc in het programma van slingplayer.

vermits dit niet mogelijk is om aan te passen in de slingplayer mobile versie,ben ook ik op zoek naar alternatieven,schijnt er te zijn in de vorm van een app die XBMC heet .

heb hem geinstalleerd maar nog niet werkend,deze schijnt ook met HD geen problemen te hebben.

laat het weten als ik het werkend heb.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...