Ga naar inhoud


[TF7700HDPVR] Nieuwe (beta)firmware bij topfield-europe.


jedeje

Aanbevolen berichten

Ik kwam er zojuist via een ander forum achter, dat er (beta) firmware TF7700HDPVR_DEU_20111104.tfd ter download beschikbaar is gesteld op topfield-europe.

 

Helaas geen enkele melding van de wijzigingen die zijn aangebracht, ik vermoedt (gezien DEU) verbeterde ondersteuning voor de Sky DE en CI+ CAMs,

 

Als ik zin heb, zal ik hem er dit weekend eens opzetten om te zien of ik iets positiefs kan ontdekken.

 

Bestand is te groot om op dit forum bij te voegen.

 

gr

jedeje

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


in stukjes hakken...2 of meer rar bestanden maken......ben wel nieuwsgierig....

 

Maakt niet uit, als het totaal > 5mb gaat het nog niet: "Je hebt xxx bytes van jouw 5MB algemene opslagruimte gebruikt."

 

Download hem gewoon bij topfield-europe. http://www.topfield-europe.com/de/10_download/10_00_00_download.php#download

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat ik begrepen heb is dat de beta-versie iets stabieler is als de originele versie voor Duitsland, hierbij zou FTP ook beter werken.

 

Echter de reacties die ik op het duiste topfield forum las, waren die niet echt overtuigend.

 

Autodecode zit hier volgens mij niet in, dus niet voor ons Hollanders

 

Groet

Daf_driver

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Ik ga hem vandaag installeren. Ik heb de 7710-versie gekozen.

Ietsje later geworden omdat ik geen zin had om nog niet bekeken opnamen eerst veilig te stellen. Er van uitgaande dat na een update de fabrieksinstellingen en het formateren nog steeds gedaan moeten worden.

Daarna 3x scan gedaan (Astra, Astra2 en Astra3). Mis dan alleen wat HD-zenders. Hoe moet dat ook alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

netwerk laten zoeken.

Gerrit

Ik heb niet zo'n heel goed geheugen, maar ik heb die 3 scans wel met netwerk gedaan.

Inmiddels alle zenders weer eraf gegooid en mij verdiept in hoe je het wat kalmpjes aan opbouwt. Dus nu steeds handmatig gezocht met de 'juiste' frequentie. Soms geeft dat 0 zenders (radio en TV).

Zo heel veel verstand heb ik er niet van, bv. over diseqs en zo, maar ik pruts maar wat tot ik een groen balkje krijg. Inmiddels heb ik mijn zenders weer een beetje voor elkaar. Alle 'normale' zenders (NED 1 t/m RTL's en Veronica en zo) zowel gewoon als HD.

Ik mis alleen nog BBC3 en BBC4. Tenminste, die krijg ik niet voor elkaar met de getallen zoals ze in de zenderlijsten staan.

Vanavond maar even de autodecoding testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

[knip]

Vanavond maar even de autodecoding testen.

 

Oeps. Inderdaad geen autodecode. Dan maar ouderwets kopiëren. Dus voordat je de tuner uit zet, afstemmen op tuner/zender waarvan een opname gedecodeerd moet worden en die opname afspelen en op de recordknop drukken. Het oude advies om de tuner uit te zetten, maar stiekem NIET op OK drukken op het volgende venster, hoeft niet opgevolgd te worden want dat werkt niet meer zoals het destijds werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat topfield zo afgezakt is in zijn ondersteuning, het was een topmerk maar inmiddels niet meer standaard verkrijgbaar in Nederland. Als ik hierboven lees dat zelfs de auto decoding niet meer mee geprogrameerd kan worden is het bijna over en uit met tf.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps. Inderdaad geen autodecode. Dan maar ouderwets kopiëren. Dus voordat je de tuner uit zet, afstemmen op tuner/zender waarvan een opname gedecodeerd moet worden en die opname afspelen en op de recordknop drukken. Het oude advies om de tuner uit te zetten, maar stiekem NIET op OK drukken op het volgende venster, hoeft niet opgevolgd te worden want dat werkt niet meer zoals het destijds werkte.

 

Is het mogelijk dat je het stap voor stap uitleg wat je heb gedaan.

Ik heb ook een 7710 en kan ook geen hdzenders vinden, en met een hd scherm is dat wel handig.

 

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...