capri28v6 Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 hallo medesatters,ik heb een probleem met de ondertitels weergeven in een mkv 3D half sbs bestand op mijn lg bd 660 3D blu ray speler. de ondertitels zie je links en recht op het scherm.(zowel extern als meegebrand in de mkv) op mijn lg 42LW4500 3D led tv is het geen enkel probleem om de ondertitels mooi in het midden weer te geven.(harddisk op usb aansluiting) ik heb met 3D subtitler al op diverse manieren geprobeerd de opndertitels te veranderen maar dit probleem blijft.. de bedoeling was namelijk om meedere mkv bestanden op een 25 GB blu ray disc te branden. heeft iemand een oplossing voor dit probleem? amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
CB1 Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 (aangepast) Ik ben zelf ook met dit probleem aan het stoeien. Ik wil een ondertitel bij de mkv in zetten zodat als ik dit afspeel de ondertitel altijd al goed bij de film zit. Ik speel nu altijd de film af op mijn dm8000 en doen mijn ondertitel met DD er bij. Deze kun je nl op 3d zetten en dan komt de srt er op de juiste manier onder te staan. Maar dat is voor de rest voor de familie niets dat gepruts. Die moeten een film gewoon starten en de tv op 3d zetten en dan moet hij het doen. Met mkv merge werkt dit niet. Hij bakt de ondertiteling er wel bij in maar word op zowel de dm8000 als ook op de LG 3d bluray speler niet getoond. Dus ik zoek ook een programma die dit kan net zoals jou. Als ik wat vind meld ik het jou en ik hoop andersom ook. Gr Cb1 27 november 2011 aangepast door CB1
capri28v6 Geplaatst: 29 november 2011 Auteur Geplaatst: 29 november 2011 uiteraard meld ik het als er een oplossing is. ook de lg helpdesk bied geen oplossing,ik heb van ellende de mediaplayer (acryan) weer aangesloten. ik krijg met de idx/subs alleen maar streepjes te zien op de bd660,ook het veranderen van de codecs met notepad naar bv:UTF-8 werkt niet. ik ben bang dat dit voorlopig een probleem blijft,aangezien lg ook geen oplossing bied. amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen