ejdv Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Hi, Ik heb dinsdag j.l. via de kaartwissel site een Seca3/Mediaguard kaart aangevraagd. Ben nu nog in bezit van een Irdeto2 kaart. Sinds vrijdagavond gaat mijn Irdeto2 kaart niet meer, ook niet na de heractivatie routine via Internet. De kaart zat sinds vrijdag in een nieuwe DM 7020HD en deed het een klein tijdje. Weer in de oude receiver doet hij het echter ook niet meer. Is dit toeval, of wordt de Irdeto2 kaart gelijk gedeactiveerd na het opsturen van de nieuwe kaart ? Het lijkt mij een beetje vreemd, maar het zou kunnen Kan ook zijn dat de Irdeto2 kaart is overleden in de DM. . Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2) VTi 15.0.0 Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E) EMP Centauri Multiswitch 13/8
satencom Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Om achter te komen waarom de kaart niet meer werkt , moet je even bellen met CD Als het goed is, wordt de kaart niet direct uit gezet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
ejdv Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Geplaatst: 6 november 2011 Bedankt. Ivm huidige woonplaats niet zo eenvoudig. Maar ik heb vernomen dat mijn nieuwe kaart reeds onderweg is en ik heb de oude kaart al teruggestuurd naar het CD antwoordnummer wat in de begeleidende brief stond. Nu maar hopen dat de Seca3 kaart wel via Internet geactiveerd kan worden en het dan ook doet. Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2) VTi 15.0.0 Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E) EMP Centauri Multiswitch 13/8
Johan45 Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Vanuit het buitenland is het nu ook mogelijk om via telefoonnummer 0031356466884 contact op te nemen met de klantenservice van CanalDigitaal. Dit tegen normaal tarief voor bellen naar Nederland. Je moet wel over een buitenlands telefoonnummer beschikken en nummer herkenning moet aanstaan. Vult u rustig aan !!!
satencom Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Een nieuwe smartcard moet altijd worden geregistreerd voor het eerste gebruik.via CanalDigitaal. Je kunt de nieuwe smartcard online registreren Tijdens het registratieproces kun je ook kiezen welke zenders je wilt ontvangen door een van de zenderpakketten van CanalDigitaal in te stellen op de smartcard. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Johan45 Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Een nieuwe smartcard moet altijd worden geregistreerd voor het eerste gebruik.via CanalDigitaal. Het gaat hier om een kaart ruil van Irdeto naar Seca3 en niet om een nieuw te registreren kaart. De nieuwe seca3 kaart is al geregistreerd en heeft hooguit een heractivatie nodig. Vult u rustig aan !!!
satencom Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Om te ver komen dat een ander zijn kaart gaat gebruiken,de kaart zal bijvoorbeeld verkeert bezorgt kunnen worden . De kaart zal maar een aantaldagen werken, binnen die dagen moet hij aan gemeld worden Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Johan45 Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Dat is dan nieuw. Ik ruil nog steeds seca2 kaarten met ned.123 in voor seca3 kaarten met Set Top Box pakket. De geadresseerde krijgt steevast een geactiveerde kaart toegestuurd. Vult u rustig aan !!!
ejdv Geplaatst: 11 november 2011 Auteur Geplaatst: 11 november 2011 Hallo, Nog even om dit onderwerp af te sluiten, de volgende informatie. Met de nieuwe Seca3 kaart had ik niet meteen beeld. Ik moest een heraktivatie via Internet starten om beeld te krijgen. Reeds na 20 seconden na de submit had ik beeld. Al met al ben ik erg tevreden hoe het gelopen is. Waarom mijn oude Irdeto kaart het niert meer deed voordat de Seca3 kaart gearriveerd en geaktiveerd was zal wel een raadsel blijven. Kan zijn dat het bij het verwisselen van ontvanger er iets is misgegaan en dat ie toen overleden is. Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2) VTi 15.0.0 Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E) EMP Centauri Multiswitch 13/8
satencom Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Goed om te horen dat het toch nog gelukt is Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen