Ga naar inhoud


[Humax iHDR5200C] Harde schijf cap 384 Gb i.p.v. 500 Gb?


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten

Ik kocht vandag bij een bekende retailer een Humax iHDR5200C HD cap 500 GB voor op de Ziggo kabel, echter capaciteit van de harde schijf meld 384 Gb i.p.v. 500 Gb in begin toestand? Lijkt of er een HD van ouder model is in gemonteerd. Of zie ik dat verkeerd. Bij retailer per email zojuist aan bel getrokken.

 

Mocht iemand hier ook commentaarop of zelfde probleem mee hebben, dan hoor ik het graag

aangepast door rudolfdebeer

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik reageer er zelf al op, want ik bots op het reeds bekende antwoord:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1429067/5 Lezen jullie het maar na

 

Nu nog wachten of de firmware update met de HUmax Wifi USB stick het goed zal maken (Ben er bang voor)

 

Humax vernaggelt je waar je bij staat. Nu weet ik weer waarom Ik hardnekkig KAON fan ben.

Je kan het euvel omgaan door externe HD aan te sluiten. Die word voor windows dus onruikbaar geformatteerd. Hang je ACRyan of zo er dus niet aan. Echt een aparte cheapo hiervoor kopen. Opeens is mij Liteon-DVD standalone burner geen slechte keus geweest ookal gebruik ik hem weinig.........

 

Als elders eerder gezegd: Die Ziggo ontvanger markt loopt niet over van goede alternatieven.......

Hij zapt tenminste fatsoenlijk. Gebruikersvriendelijk is niet zo geweldig als geroepen.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...