Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tja ik heb na een jaartje stilstand mijn Popcorn C200 ook weer eens aangezet maar krijg de melding error 19 .

scherm blijft uit en moet recovery software gebruiken..wat ik ook doe maar blijft die error krijgen en kan nu niks meer met het ding.Iemand nog een idee wat te doen alles geprobeerd met jumper ook al maar hij weigert dienst en de zaak waar ik hem gekocht heb is over de kop dus kan ik ook niets meer .

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Geplaatst:

Ik heb hier een apart draadje van gemaakt. Je hebt daardoor:

• Meer kans op gerichte hulp
  • Geen topic vervuiling in het C300 topic

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ja ik heb dus alles geprobeerd met jumper en recovery software nul nada noppes..hij blijft de error geven harde schijf los gemaakt blu ray los gemaakt maar niks dus.

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Geplaatst:

Werkt de recovery zelf niet? Gaat hij niet updaten? Wat zie je in het scherm als je de recovery methode uitvoert?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Als ik de recovery draai gaat hij hem netjes downloaden en dan daarna installeren..tenminste een paar seconden en dan volgt dus error 19 .(Sorry voor late reactie maar lag ziek op bed .)

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen