Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

af en toe blijft de satelliet stream op zwart, maar speelt de audio wel en zien we ook de menu's en dergelijk op de TV.

Hoewel een restart van de box altijd soelaas biedt; vind ik dit vervelend gedrag.

Meestal komt de box in deze situatie als hij een poosje in de filelist van opnames heeft staan niets-doen.

bijjvoorbeeld: We startten eerder een opname, liepen weg bij de TV en kwamen een paar uur later terug - op het beeld was de lijst met opgenomen programma's te zien en na het indrukken van de 'exit' knop zien we vaak dit probleem: geen live beeld, maar wel audio! ook menu's en EPG's werken gewoon.

Soms komt het ook voor als resultaat van een media-file die niet ondersteund/afgespeeld werd.

De zekerste remedie is een herstart van de box.

Maar het lukt soms ook om het beeld terug te toveren door wat verschillende opnames te starten, stoppen, live tv te schakelen en weer een opname te bekijken en dan weer live...'pielen' dus; En soms doet ie het dan zomaar weer.........

zijn er meer mensen met dit probleem?

Of in het ideale geval mischien zelfs mensen die zoiets al opgelost hebben?

-------------------------

Xtrend ET9000 OpenPLI

Geplaatst:

Dit is al langer het probleem naar het schijnt kun je het oplossen om van tv naar radio en terug te gaan.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Ja ik heb het hier zowiezo niet vaak gehad alleen een keertje op de et5000 maar de laatste dagen ook niet meer.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Vaak gezien op mijn ET5000. Ik zal de image eens updaten om te kijken of het probleem weg is.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Geplaatst:

hallo ik heb dit probleem de afgelopen dagen als ik via hd kanalen wissel gebeurt dit zo al en toe enige optie is opnieuw opstarten.

wie kan mij vertellen hoe ik mijn zenderlijst kan vervangen in een xtrend et5000 is mis nu de ned3 hd graag advies

• 3 weken later...
Geplaatst:

Bedankt voor de antwoorden! ik zal de box updaten en houdt het TV -radio - TV omschakel workaroundje int achterhoofd..

na de update dit pobleem niet meer gezien! Bedankt kooleracer

-------------------------

Xtrend ET9000 OpenPLI

Geplaatst:

Update gedaan een week of wat terug en geen problemen meer gezien.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...