Ga naar inhoud


Seca 2 op samsung


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een gepatchte samsung waarin een goldcard gebruikt wordt.

Als er wordt overgeschakelt naar seca2 kan ik dan met een abbo card dan gewoon beeld krijgen of moet er het een en ander weer gepatcht of in de orginele versie teruggebracht worden??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Seca2 zonder cam in eenSamsung??? Huh?

 

@CrazyMotha: Mijn experiment met een originele Seca2 en Irdeto2 kaart is gelukt op een Samsung 1.23 soft, Magic Module penta1.07 -> AutoUpdate dus!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, maar dat komt meer door de MM dan door de Samsung. Daarom raad ik ook iedereen, die een nieuwe Samsung koopt, aan om meteen maar een MM te kopen i.p.v. een Irdeto module. Je bent iets zekerder naar de toekomst toe én originele kaarten werken ook, en niet in de irdeto (behalve irdeto natuurlijk).

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt een origineel betacrypt(I en II) dan ook in een Magiccam ook de updates?? of is dat niet het geval...heb nl een officiel PW abo en vraag me af of die ook in een Magicmodule draait anders wordt het een Alphacrypt module of de nieuwe betacrypt CI

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...