Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voordat ik verder aan de slag gaat met de schotel heb ik vandaag mijn vu duo al geprogrammeerd voor a1 en 3. Het is de bedoeling dat ik deze ontvanger gaat aansluiten op een kabel van zo'n 50m via een unicable switch. Moet ik nu tuner b doorlussen of moet ik hem anders instellen. Ik heb pli 2.1 op de ontvanger gezet.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

• Moderator
Geplaatst:

da's wel een goeie vraag. Ik denk dat je hem zowizo moet doorlussen anders gaat die 2e tuner helemaal niets doen, maar eerlijk gezegd vraag ik me dan wel af of je nog unicable specifieke instellingen kan doen voor de 2e tuner.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

volgens mij heb ik 2 keuzes, 1e via de fw doorlussen of via een splitter de kabel delen en beide tuners aansluiten. Ik denk dat het laatste de oplossing is.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

• Moderator
Geplaatst:

Ik denk ook dat je gelijk hebt. Kies je voor doorlussen van de tuners, dan heb je denk ik geen keuze om instellingen te doen aan de tuner die je nodig hebt voor het unicable gebeuren. Dus zul je inderdaad met een splitter elke tuner apart moeten aansluiten op de lnb.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...