Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste forumleden,

Graag wil ik een dreambox aanschaffen om een aantal indiaanse kanalen te ontvangen.

We hebben eventueel 2 schotels in onze tuin om de dreambox aan te sluiten.

Ik ben een leek op dit gebied maar aan de andere kant wel goed met computers en redelijk technisch.

Ook is er een internetverbinding beschikbaar thuis.

Wat is volgens jullie een degelijk dreamboxje?

Raden jullie mij het gebruik van schotel of zonder schotel aan?

En wat zijn de mogelijke kosten perjaar.

We zijn helaas al een keertje opgelicht door iemand vandaar dat ik het zelf wil proberen.

Het liefst zo goedkoop mogelijk en daarna eventueel overstappen naar een duurdere versie.

Alvast bedankt,

Ik ben bereid om zelf het een en ander uit te zoeken.

Geplaatst:

Hoi,

ik krijg heel sterk de indruk dat jij bedoelt om via een server

buitenlandse betaalkanalen te bekijken.

In onze huisregels staat heel duidelijk dat dat hier niet besproken wordt.

Of heb je één of meerdere smartcards die je wilt gebruiken?

Geplaatst:

Indiase kanalen (volgens topichoofd) of indiaanse kanalen (volgens berichtinhoud)??

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Bij ziggo een abo'tje afsluiten voor het Hindi pakket

Kaartje in je dreambox stoppen en kijken maar

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Geplaatst:

Nou ik wil eerst beginnen met een aantal gratis kanalen.

@alx het gaat om bollywoodkanalen

Welke dreambox raden jullie mij aan

En wat is het verschil tussen een dreambox met schotel of met kabel bv meer of minder kanalen etc.

Dus we hebben een kabelverbinding van upc

een experiabox met internet

en 2 schotels in onze tuin (nergens aangesloten)