Jetje1 Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Beste forum leden, Ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen met een nieuwe ontvanger. Ik ben op het moment in bezit van een Mvision combo 200 die het bijna aan het begeven is, nu ben ik op zoek naar een andere, maar zie door de bomen het bos niet meer met al die merken. Ik zoek een hd ontvanger met niet te veel poes pas erop, ik hoef niet op te nemen. Is voor 1 plasma tv. Het beeld kwaliteit moet wel goed zijn. Ik zit op het moment te kijken naar een azbox. Wie o wie kan me wat advies geven ?? Groetjes Jetje
columbo Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 beste jetje,een dreambox 500HD is een redelijk eenvoudige ontvanger,je hebt geen CI modules nodig,je CD kaart kan er dus zo in, Teletext gaat via de ontvanger,deze geeft prima beeld ,en het is een mooie kleine ontvanger van zeer goede kwaliteit,en zapt super snel en heeft ongeveer de grote van een auto-radio,en je kunt je eigen favoriten lijsten aan maken met naam en in een onbeperkt aantal. hopelijkl is deze een beetje binnen je budget.
markantje Geplaatst: 7 november 2011 Geplaatst: 7 november 2011 Mooie decoder en schitterend beeld, is een decoder van Technisat. b.v de Technisat S1 Heb zelf al sinds 1999 alleen maar Technisat voor het normale TV kijken. TECHNISAT DIGIDISH 45 ALPS TWIN LNB TECHNISAT DIGIT ISIO S
Beheerder Michel Geplaatst: 7 november 2011 Beheerder Geplaatst: 7 november 2011 (heel) veel voor weinig: http://www.sat4all.c...ost__p__2030760 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 7 november 2011 Geplaatst: 7 november 2011 (aangepast) @markantje Technisat is inderdaad een mooie decorder maar werk namelijk niet helemaal goed met de CanalDigitaal CI-module. Technisat geeft voor de ontvangst van de Nederlandse zenders alleen maar garantie met een Aston SECA/Mediaguard-module, zie pagina 11 van deze site: http://www.technisat-daun-fs.de/downloads/bro/bro_digitale_televisie_met_technisat_7008.pdf Het gaat dan om Aston Seca Dual module 1.07 met soft 2.26 En CanalDigitaal zegt vanaf eind november niet meer te garanderen dat andere CI-modules dan nog goed werken, zie pagina 18 van de PDF-file van deze link: --> KLIK <-- Ik zou voor Technisat dus even afwachten. 7 november 2011 aangepast door Satkijker
Duikertje Geplaatst: 7 november 2011 Geplaatst: 7 november 2011 Rebox RE4200 HD HDMI pvr+internet +\- 160 euries Heb deze zelf ook en ik vind hem geweldig, geen poespas en kaartlezer nodig zit er standard op.
JanR Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 Of koop een SAB titan 1 of 2. Zeer gemakkelijk in gebruik. Deze lijkt uiterlijk sprekend op de Amiko Alien SHD-8900 en is net iets goedkoper, rond de 125 euro. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
markantje Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Een Opticum X403P is ook een optie. Kaartlezer ook voor die van Canaal Digitaal. C.I. slot voor allerhande modules. Cardsharing tot 8 serverlijnen. € 89,- krijg je 'm thuisgebracht vanuit Duitsland. Lijkt op de Openbox S10, maar deze vind ik beter. TECHNISAT DIGIDISH 45 ALPS TWIN LNB TECHNISAT DIGIT ISIO S
Jetje1 Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Geplaatst: 12 november 2011 Beste Forum leden, Ik heb toch maar besloten op een nieuwe mvision te kopen, gisteren in huis gekregen. Ik heb deze aangesloten en de zenders laten zoeken, wat een goed beeld zeg, beter als die oude. Iedereen toch bedankt voor het mee denken. Nu ga ik wat puzzelen met het netwerk, dat vind ik wel interessant. Staat hier ergens een goede uitleg hierover ?? Groetjes.
Beheerder Michel Geplaatst: 12 november 2011 Beheerder Geplaatst: 12 november 2011 Nieuwe vragen graag in het juiste forum (overige merken) met een duidelijk onderwerp titel. Bvd, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten