Ga naar inhoud


Wie weet wie deze gestoorde man is?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Vandaag ben ik diverse keren telefonisch lastig gevallen.

 

Stukken van de gesprekken zijn als bijlage bijgesloten. 701.mp3

 

Zijn typische stopwoorden zijn: 'Hardstikke mooi' en 'Hardstikke goed jong'

 

Hij noemt zich 'de Groot', maar dat zal wel een alias zijn.

 

Kan iemand mij (desnoods anoniem) vertellen wie dit is zodat ik aangifte kan doen?

 

Herken je de stem, meldt het mij dan a.u.b. even.

 

Ik ben altijd bereid met iedereen te praten. De koffie staat hier altijd klaar. Laffe anonieme bellers met scheldtelefoontjes krijgen van mij de spiegel.

Kom dan langs. Dan heb je ten minste lef en geef je mij de kans mezelf te verdedigen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Uiteraard belde hij anoniem. Eenmaal via GSM en daarna via een of andere el-cheapo VoIP verbinding.

De telecom-provider verstrekt dergelijke gegevens niet. Alleen na een gerechtelijk bevel en justitie doet aan dit soort zaken niets. Patstelling dus.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik diverse keren telefonisch lastig gevallen.

 

Stukken van de gesprekken zijn als bijlage bijgesloten. 701.mp3

 

Zijn typische stopwoorden zijn: 'Hardstikke mooi' en 'Hardstikke goed jong'

 

Hij noemt zich 'de Groot', maar dat zal wel een alias zijn.

 

Kan iemand mij (desnoods anoniem) vertellen wie dit is zodat ik aangifte kan doen?

 

Herken je de stem, meldt het mij dan a.u.b. even.

 

Ik ben altijd bereid met iedereen te praten. De koffie staat hier altijd klaar. Laffe anonieme bellers met scheldtelefoontjes krijgen van mij de spiegel.

Kom dan langs. Dan heb je ten minste lef en geef je mij de kans mezelf te verdedigen.

 

Mvg,

 

Michel

 

Michel,

 

erg vervelend. Ik herken de stem niet. Maar ik beluister wel dat het geen jong iemand is ! (ik schat zelf zo rond 45 50 jaar) Heel misschien dat je er iets aan hebt ?

 

Heb je recentelijk met iemand een aanvaring gehad op het forum ? Misschien dat je middels ip-adres uiteindelijk iets kunt traceren ?

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je werkelijk overlast hebt kun je geloof ik iets met KPN regelen. Moet je op een toets drukken als je weer zo'n ongewenst telefoontje ontvangt.

Na 3 keer ofzo gaat KPN zelf bellen met diegene die jouw dan belt met verzoek dat niet meer te doen omdat ze anders andere maatregels moeten nemen.

Maar in jouw geval verwacht ik dat je voip gebruikt en ik betwijfel of jouw voipprovider ook een dergelijke service heeft.

 

Ik zou het mannetje gewoon negeren. Wordt bellen vanzelf wel moe...

Ik druk wel eens op cijfertoetsjes als gesprek me verveeld. Mooiste zou een keiharde toon zijn die niet om aan te horen is door diegene die je belt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker te weten een drents accent en geen twents. Helemaal met CB eens.

Als jij me vertelt wat zijn voornaam is, dan zou ik je bijna kunnen vertellen wie het is. ( mits de naam klopt )

Het lijkt namelijk verdomd veel op iemand die wij af en toe op ons werk op visite krijgen i.v.m. werkzaamheden aan de noodstroomvoorziening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan je wel zijn nummer opvragen bij de provider.

Hij schermt zijn nummer af voor jou, maar voor de provider kan hij dat uitaard niet doen. Deze kunnen perfect zien wie, wanneer en via welke mast je werd gebeld.

 

Enkel bij een pre-payed kaartje is dit niet mogelijk denk ik.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...