Ga naar inhoud


Wie weet wie deze gestoorde man is?


Michel

Aanbevolen berichten

Waarom nu een slotje er op ? Dit alles begint net een beetje vermakelijk te worden, op de site van "geen stijl " hebben ze vaker van dit soort man hunts maar dan meestal met een vage foto erbij ;)

 

Kom op zeg, hoe kun je hier op normaal reageren... je hoort flarden van een manlijke stem met drents/gronings accent via de telefoon, hoe kun je hier in vredesnaam een persoon aan verbinden ?

 

Michel.... als ik of 1 van de members een prive akkefietje heeft mag dat dan ook hier geplaatst worden?

 

Natuurlijk niet want dan mag het niet volgens de regels en krijg je een ban.

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien was het verstandiger geweest, om niet in het geluids bestand te knippen, en het volledige gesprek te laten horen.

Nu komt alles weer van 1 kant, en het zijn geknipte fragmenten van een groter gesprek.

Dus verders niemand kent de hele achtergrond van het verhaal.

 

Maarja eigenlijk hoort zoiets helemaal niet thuis op een forum, is mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien was het verstandiger geweest, om niet in het geluids bestand te knippen, en het volledige gesprek te laten horen.

Nu komt alles weer van 1 kant, en het zijn geknipte fragmenten van een groter gesprek.

Dus verders niemand kent de hele achtergrond van het verhaal.

 

Maarja eigenlijk hoort zoiets helemaal niet thuis op een forum, is mijn mening.

 

ik zou niet meer posten hier maar goed nog 1 keer.

Kijk als elke keer iemand wat post hier (zoals ik nu :grin: ) komt hij weer helemaal bovenaan te staan en dus weer onder de aandacht.

Als iedereen nu niet meer post dan verdwijnt hij vanzelf weg naar onderen.

Ik denk dat het nu wel weer wat rustiger is.

Dus mijn mening is , gewoon niemand meer posten en dan verdwijnt het zelf.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Misschien was het verstandiger geweest, om niet in het geluids bestand te knippen, en het volledige gesprek te laten horen.

Nu komt alles weer van 1 kant, en het zijn geknipte fragmenten van een groter gesprek.

Dus verders niemand kent de hele achtergrond van het verhaal.

 

Maarja eigenlijk hoort zoiets helemaal niet thuis op een forum, is mijn mening.

 

Dat is totaal onbelangrijk. Ik vraag of iemand weet wie de persoon is die mij telefonisch lastig valt (of inmiddels beter gezegd; lastig gevallen heeft).

De inhoud van de 'gesprekken' gaat verder niemand iets aan. De fragmenten die ik geplaatst heb zijn de fragmenten waarin hij wel hele zinnen maakte en waren dus de meest herkenbare. Voor de rest kwam er alleen verbaal geweld en onzin uit.

Kort samengevat komt het er op neer dat deze persoon het nodig vond mij diverse keren uit te schelden en dat ik hem er meermaals op gewezen heb dat hij moet stoppen met bellen. Hij belde daarna gewoon weer en deed zich heel duidelijk voor als een ander lid van dit forum (CB1).

 

Dit bericht heeft dus wel degelijk het gewenste effect gehad, want meneer is met zijn telefoonterreur gestopt.

 

Inbrekers, stalkers en vandalen die mij vanuit de anonimiteit benadelen gaan met hun porem het forum op. Als iemand mij wil bestelen, mijn spullen kapot wil maken, wil uitschelden of beledigen moet hij zijn naam noemen en dat voor mijn neus doen. Dan heb je lef en in ieder geval iets meer fatsoen.

 

Dat ik dat hier wel mag en jullie niet, heeft te maken met het feit dat deze terreur ook ontstaat door/op dit forum. Meestal is het een of andere idioot die zich onheus behandeld voelt, terwijl hij in 999 van de 1000 gevallen gewoon terecht een waarschuwing gehad heeft of na misdragingen buiten gezet is.

 

Als je het daar niet mee eens bent, weet je hoe je dat kenbaar kunt maken (via PM of email dus), of lees je er maar omheen.

 

Wij (lees de admins en moderators) stellen ons belangeloos beschikbaar voor onze bezoekers. Daar gaat extreem veel tijd en zelfs geld in zitten. Dan laten wij ons niet terroriseren. Het moet namelijk wel leuk blijven. Een klein beetje fatsoen tegenover moderators en admins (ook als jij vind dat hij ongelijk heeft) kan dus geen kwaad. Onze waarschuwingen zijn in eerste instantie ook altijd netjes en beleefd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nogmaals, ik maak een uitzondering omdat ik deze terreur moet ondergaan door sat4all.

Er wordt mij niet de mogelijkheid geboden mijzelf te verdedigen, dus grijp ik de kans mij op deze manier te verdedigen.

Iemand belt anoniem, dus ik kan hem niet (laten) aanspreken op zijn gedrag.

 

Als je het daar niet mee eens bent, stuur je maar een goed beargumenteerde PM of lees je er overheen.

 

Als jij niet de persoon bent die gebeld heeft, is het per definitie niet mogelijk hier een gegrond bezwaar op te maken.

Sat4all is geen 'democratie'. Het is ons forum en wij bepalen (in principe met de beste bedoelingen) wat er wel en wat er niet gebeurt.

Bevalt je dat niet, heb je de democratische vrijheid om weg te blijven, het niet te lezen of het te negeren.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

> mijn huis, mijn waarde, mijn regels

Is toch genoeg verdediging?

Een inbreker in m'n huis, in die waarde of de regels mag vervolgt worden.

Waarde en regels worden meestal het meest effectief beschermd door ons allen, ook al is het enkel door erover te schrijven.

En tegenwoordig is dat de internet revolutie.

Dat noemt men principieel sociale controle en leidt daartoe dat de inbreker/stalker/individu in kwestie het seintje krijgt dat waar hij mee bezig is niet geaccepteerd kan worden.

 

Ook wel cognitieve training en gedragstherapie genoemd.

 

Ik zou overigens wel het bericht/topic sluiten, daar dan pas zal blijken of dat seintje (moet je niet doen dat telefoneren) effect heeft bij desbetreffende.

Opdat balans gevonden wordt, mede door het niet op de spits te drijven.

 

ciao

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

laten we alvast al stellen dat het probleem toch al opgelost is (voorlopig?), de telefoonterreur is gestopt.

 

Michel misschien had het beter geweest om i.p.v. je dagelijks "gebruikstelefoonnummer" op de website na te laten een pre-paid telefoonnummer achter te laten zodat je die telefoon gewoon sluit als je slachtoffer bent van een onbenul (welk woord heb je anders voor iemand die voor volgens hem onheuse behandeling op een forum naar de beheerder van dit forum belt), die echt wel een vijs lost heeft.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inbrekers, stalkers en vandalen die mij vanuit de anonimiteit benadelen gaan met hun porem het forum op.

 

Moeten politici enzo die dagelijks honderden dreigmails krijgen dan ook de namen maar op het NOS journaal gaan noemen?

Hoge bomen vangen veel wind. Dat wist je al toen je dit forum overnam.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten politici enzo die dagelijks honderden dreigmails krijgen dan ook de namen maar op het NOS journaal gaan noemen?

Hoge bomen vangen veel wind. Dat wist je al toen je dit forum overnam.

 

Als ze het lef hadden dit niet annoniem te doen, waarom niet? Was het zo afgelopen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...