Ga naar inhoud


8000 pvr software update 1.09.72


cowboy02

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb hem er op staan en vooralsnog geen problemen.

Maar toen ik wat had opgenomen leek het alsof alles wat er nog op stond weg was.

Dit was gelukig niet zo.

Hij had een aparte map gemaakt met recording en stopte de nieuwe opnamen daar in.

Dus alles lijkt goed te werken!

Groeten Remo

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aanmaak van de aparte map Recording wijst er op dat deze versie is afgeleid van V1.09.69/V2.09.69, waar de submappen zijn ingevoerd. Ook de fout in V1.09.61 met de onterechte toekenning HD op 16:9 SD zenders is verholpen, en daarmee ook de niet meer werkende automatische resolutie-omschakeling.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

...V1.09.69/V2.09.69, ....

Groeten,

 

Audioniek.

Over welke firmware spreek je hier? V1.09.69 is toch nog niet uit, of heb ik iets gemist?

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals de titel misschien al doet vermoeden zitten we toch echt al op v1.09.72

het probleem met de juiste zendernaam toekenning blijft echter bestaan

evenals het vastlopen in ''ophalen EPG"

Ook nog steeds last van verschillende volume nivo's bij wisselen van zenders

 

MZZL herman

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cronos: V2.09.69 is uitgebracht door Octagon en overgeslagen door Rebox. Eén dezer dagen (op het forum spreekt men van "bald") komt er voor de oudere modellen vermoedelijk ook een V1.09.69. Waar ik op doelde is dat de Rebox VX.09.72-versies eigenschappen hebben die voor het eerst zijn geïntroduceerd in Octagon V2.09.69. Eén van die eigenschappen is dat opnamen nu in een aparte map worden geschreven.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht even af in deze tot ik de release notes zie,

 

Had na .61 alleen maar vastlopers bij geprogrammeerde opnames, downgrade en format naar 1.35 en .1.36 hielpen niet

Zit nu weer op 1.08.75 en hij is stabieler, alleen nog vastlopers op Discovery HD

Het zou goed zijn om de een keer goed op te kunnen schonen alvorens er nieuwe software er op gaat maar heb nog niet ontdekt hoe dit mogelijk is.

 

De methode die hier is aangeraden (factory reset> firmware upgrade>factory reset) werk maar ten dele. Na alle reset's,en formats staan de netwerkinstellingen nog ongewijzigd in het menu, dus het terugzetten van fabrieksinstellingen verwijdert lang niet alle zaken

 

wie heeft er goede raad hier :-)

 

groet,

 

Remco

Rebox RE-9000HD PVR, HDD WD green 500GB

Visiosat 70, Astra 19,23,28

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De methode die hier is aangeraden (factory reset> firmware upgrade>factory reset) werk maar ten dele. Na alle reset's,en formats staan de netwerkinstellingen nog ongewijzigd in het menu, dus het terugzetten van fabrieksinstellingen verwijdert lang niet alle zaken

 

wie heeft er goede raad hier :-)

 

groet,

 

Remco

 

Gisteravond versie 1.09.72 erop gezet:

  1. bleek dat mijn oude zenderlijst verminkt was, dus CD zenderlijst opnieuw ingescand en favorietenlijst opnieuw gemaakt.
  2. advies om na fabrieksreset en inlezen nieuwe zenderlijst telkens SPANNING ERAF VOOR MINIMAAL 1 MINUUT om eventueel achtergebleven restanten uit het geheugen te verwijderen en een "schone" ontvanger te krijgen.
  3. Verholpen bugs tot dusver geconstateerd:
    • teletekst knippert niet meer;
    • SD zenders worden niet meer als HD gezien;
    • kaartupdate Canal Digitaal werkt weer;
    • Automatische omschakeling resolutie werkt weer.

Nog geen vastlopers........

 

Al met al weer ben ik redelijk blij met deze update, wordt vervolgd..

 

groeten,

Ziggo instap abo

Visiosat Bisat + 4x Alps LNB A1-A2-A3-HB FTA

VU+ Solo 4k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correct, Dat is inderdaad het advies

 

echter tot mijn grote verbazing (na 10 power down) stonden de dhcp settings er nog vrolijk in. dat geef mij toch een beetje te denken dat een reset lang niet alles richting de binaire jachtvelden stuurt

Rebox RE-9000HD PVR, HDD WD green 500GB

Visiosat 70, Astra 19,23,28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal niet blij! Shit shit.

 

Was weer terug gegaan naar 109.75. Het liep prima. Maar even proberen. Maar was geen suc6. Weer diverse zenders werden niet weergegeven. Via netwerk instellingen terug, maar update hing. Krijg hem niet meer aan de praat. Dit is me nog nooit overkomen.

Stroom eraf, usb stick erin, niets helpt. Code err 0x71, en nu?

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal niet blij! Shit shit.

 

Was weer terug gegaan naar 109.75. Het liep prima. Maar even proberen. Maar was geen suc6. Weer diverse zenders werden niet weergegeven. Via netwerk instellingen terug, maar update hing. Krijg hem niet meer aan de praat. Dit is me nog nooit overkomen.

Stroom eraf, usb stick erin, niets helpt. Code err 0x71, en nu?

 

Echt balen. Lees dat ik dus gebruik moet maken van de porter van Rebox, maar eens kijken waar ik een 0-modem kabel vandaan haal. Bah.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo wolkje, is me 2 weken geleden ook gebeurd, dacht hetzelfde als jij. Ook een kabel moeten kopen en die porter werkt langzaam maar eind goed alles draaide weer. Sukses ermee

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wolkje, je kan eerst nog even de channel up methode proberen (CHUP)

is reeds eerder aangehaald in andere threads.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wolkje, je kan eerst nog even de channel up methode proberen (CHUP)

is reeds eerder aangehaald in andere threads.

 

Ok, dank je. Nu even geen moet meer. Morgenavond maar even aan de slag....

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...