Ga naar inhoud

Rebox 8500 doorlussen naar samsung tv

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De volgende vraag houd mij bezig,

Op je rebox kan je ontvanger 1 naar 2 doorlussen.

Ik heb twin lnb's en 2 aparte kabels naar ontv 1 en 2 nu wil ik op mijn tv ook satelliet ontvangen kan je de aansluiting ontvanger 1 van je rebox doorlussen naar je TV. Op je tv laat je dan de voeding naar je lnb uit staan.

Is dit mogelijk en werkt dit of maak ik een denk fout.

Visiosat A1-2-3 + hotbird 1 x Alps + 3 X inverto twin + spaun switch Rebox RE8500 FW: 2.09.72

• Moderator
Geplaatst:

Dit werkt, echte moet je rekening houden met een ding.

Je Rebox bepaalt welk quadrant je kan ontvangen op je Samsung.

Een LNB heeft 4 quadranten, lage band horizontale polarisatie, hoge band Horizontale polarisatie en laag en hoog, maar dan vertikaal gepolariseerd.

Dit betekent, dat je door het kiezen van een programma op je Rebox de keuze van programma's op je Samsung beperkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp is het dus zo dat als de Rebox Ned1 hd op 23.5 (Astra 3) staat je alleen naar deze transponder kan kijken en alle daarop uitgezonden kanalen

Visiosat A1-2-3 + hotbird 1 x Alps + 3 X inverto twin + spaun switch Rebox RE8500 FW: 2.09.72

• Moderator
Geplaatst:

Nederland 1 HD zit op 11856 Vertikaal.

Nederland 2 HD zit op 11739 Vertikaal.

Nederland 3 HD zit op 12187 Horizontaal.

Je kan wanneer je op de Rebox naar nederland 1 kijkt op de Samsung wel naar Nederland 2 kijken, maar niet naar Nederland 3.

Alle genoemde zenders zitten wel in de hoge band, maar hebben niet dezelfde polariteit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

En om het nog moeilijke te maken , heb je ook nog meerdere LNB's dus schakel je naar Bijv. Sat 1 ( Astra 1 )

dan kun je al helemaal geen Nederlandse HD meer kijken

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen