Ga naar inhoud


[SAB titan 1] favorieten behouden bij update: Hoe?


peet0202

Aanbevolen berichten

Goedenavond satellietgebruikers en wandelende encyclopedieën,

 

Ik ben een leek op het gebied van satellieten. Ik heb een sab titan 1 en die bevalt goed. Ondanks de updates loopt het beeld en geluid een enkele keer niet synchroon en zapt ie soms vrij traag m.n. tussen HD-zenders maar al met al een prettig apparaat. Hij heeft veel mogelijkheden die ik nooit zal gebruiken maar 1 ding mis ik of daarvan weet ik niet van het bestaan af.

 

Op dit moment moet ik iedere keer als ik een update doorvoer mijn gehele favorietenlijst opnieuw samenstellen. Dus update doorvoeren, zenders scannen en favorieten selecteren. Het lijkt me dat dat niet nodig hoeft te zijn maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Ik hoop dat 1 van jullie wijze heren (of dames) mij hierbij kan helpen. Ik heb jullie vraagbaak tot eind vorig jaar (komst titan) doorgelezen maar het antwoord op mijn (leeghoofden) vraag heb ik niet kunnen vinden. Als jullie het antwoord hebben; zet het hier aub neer.

 

Mocht dit niet kunnen dan zou ik graag weten hoe ik in dit geval enkel ned 3 hd kan voorzien van de nieuwste gegevens zodat we weer bewegend beeld hebben. Ik kijk er alweer als een berg tegenop want dat betekent anders weer dat ik van het weekend een aantal uur zoet ben met het samenstellen van mijn favorieten......

 

Dank jullie wel alvast!!

 

Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor dat je de nieuwe software installeert, een backup maken op de usb-device.

Daarna de nieuwe firmware installeren. (SW+Bootloader).

Dan weer naar update gaan en de backup kiezen en zenderlijst.

Het kan zijn dat je de DiSEqC opnieuw moet instellen.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Dat heb ik idd een keer geprobeerd maar toen kreeg ik die disecq melding en ik dacht dat ik dan de software-update weer zou overschrijven met het oude. Wat is disecq en als ik die melding krijg, wat moet ik dan doen? Nogmaals heel erg bedankt voor het antwoord!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond. Ik heb de bovenstaande instructie opgevolgd (eerst opgezocht wat DiSEqC is ;) ) maar heb nu geen nieuwe NED3 HD. Wel voordat ik mijn backup zenderlijst terugplaatsde maar na terugplaatsing dus niet meer. Heeft iemand nog een tip hoe ik nu de nieuwe ned 3 hd kan toevoegen zonder dat ik alle zenders weer af moet om daar mijn favo-lijstje uit samen te stellen? Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...