josr Geplaatst: 7 november 2011 Geplaatst: 7 november 2011 Hallo, ik heb een maand geleden een Rebox 4200 gekocht, en een oranje kaart van canaal digitaal gekregen. na een maand krijg ik bij alle Nederlandse zenders de melding; gecodeerde zender. heractivatie via canaal digitaal lukt niet, canaal digitaal zegt, dat het aan de ontvanger ligt, de importeur van rebox zegt dat het aan canaal digitaal ligt. Ik heb direct na aanschaf de laatste software van de rebox site op de ontvanger geplaatst en daarna de herstel fabrieks instellingen, gedaan zoals in de handleiding staat. Heeft iemand een suggestie hoe de ontvanger weer geactiveerd kan worden?
Moderator ceesv Geplaatst: 7 november 2011 Moderator Geplaatst: 7 november 2011 Wat gegarandeerd gaat werken is even de kaart in een andere ontvanger of in een CI module stoppen en dan een reactivatie aanvragen. Je kan ook met je ontvanger terug gaan naar je handelaar, en hem je ontvanger laten controleren. Het kan zijn, dat er een probleem met de interne kaartlezer is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
josr Geplaatst: 10 november 2011 Auteur Geplaatst: 10 november 2011 probleem is opgelost, het lag aan de ontvanger. Gisteren heb ik de nieuwste update van rebox binnen gehaald en geinstalleerd, daarna werkte de heractivatie weer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen