ShAmAlKo Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 Hallo, Ik heb een vraag aan jullie, hoe kan ik mijn Recording time backup maken voor dat is nieuw image flashing doen? Een ik heb lijst van mijn recording gemaakt en ik wil niet dat helemaal opnieuw recording time toevoegen. Alvast bedankt Groeten, ShAmAlKo
icesat Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 (aangepast) Ik heb een vraag aan jullie, hoe kan ik mijn Recording time backup maken voor dat is nieuw image flashing doen timers worden opgeslagen in timers.xml locatie is /etc/enigma2 timers.xml kopiëren en na het flashen terugzetten in /etc/enigma2 8 november 2011 aangepast door sputnik
vGnp Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 en na het flashen terugzetten in /etc/enigma2 Daar moet je dan wel even Enigma2 voor stoppen met init 4, anders gaat dat niet lukken. Daarna Enigma2 (of de box) weer opnieuw opstarten. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
ShAmAlKo Geplaatst: 9 november 2011 Auteur Geplaatst: 9 november 2011 @sputnik: Dankjewel ik heb gevonden @vGnp: Waar kan ik dat doen? Daar moet je dan wel even Enigma2 voor stoppen met init 4, anders gaat dat niet lukken.Daarna Enigma2 (of de box) weer opnieuw opstarten. vGnp
vGnp Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Dat kun je doen op de commandline, dus even inloggen met telnet vanuit DOS. Je kunt Enigma2 met init 3 daarna weer starten. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
icesat Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 1) via Telnet init 4 2) met FTP timers.xml zetten in /etc/enigma2 3) via Telnet init 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen