Ga naar inhoud

settings.dvb

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe laad ik een .dvb file? Welke software is hiervoor nodig? Ik heb een MM 9500 met DVB 2000.<P>Thnxx.<BR>Dennis confused.gif" border="0

Geplaatst:

Als je een dvb zender file bedoeld dan probeer eens dvb edit,te downloaden bij <A HREF="http://www.coolstf.com/dvbedit" TARGET=_blank>www.coolstf.com/dvbedit</A> <BR> Pc met je 9500 verbinden door middel van een nullmodem kabel,baudrate in je compoort op 38500 en klaar is kees eeuuhh dennis.<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

heb inmiddels diverse malen geprobeerd om contact te maken via serial. comp + MM9500 staan alletwee op 38400 alleen krijg ik steeds de melding "mediamaster didn't respond to serial"?<BR>Via BDM krijg ik wel contact maar ik weet niet of je een .dvb via bdm kan laden.<P> cool.gif" border="0

• Moderator
Geplaatst:

probleem heb ik ook gehad,maar door de baudrate op 9600 te zetten loopt alles 100%

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Ook als ik ze op 9600 zet blijft mijn MM weigeren te reageren? Ik wordt er een beetje gek van. mad.gif" border="0

Geplaatst:

Weet je zeker dat je een goede nullmodem kabel hebt,meen te herinneren dat pin 7 en 8 gedraaid moeten zijn.<P>Zoek anders even met google onder nullmodemkabel er staat wel ergens een beschrijving op het www.<P> grretings goto.

Geplaatst:

Hallo<P>probeer even setedit en als dat ook<BR>niet werkt dan is de kans groot dat<BR>het aan de kabel ligt.<P>Groetjes Sjefke..

Geplaatst:

Heb setedit geprobeerd maar werkt ook niet. Ik ga wel een kabel kopen, maar hoeveel pins moet deze nu precies zijn? Is hier misschien een schema'tje van?<P>Gr.<BR>Dennis blush.gif" border="0

Geplaatst:

Werkt meestal wel met:2 naar 3,3 naar 2 en 5 op 5,meer heb je niet nodig.<P>hier wel tenminste.<P> greetings goto.

Geplaatst:

Ik ben zo een beginner dat ik niets van je uitleg snap. Kun je me een iets uitgebreidere uitleg geven? confused.gif" border="0

Geplaatst:

ok komt ie,aan de serieele kabel zitten twee 9 polige pluggen als je aan de voorkant kijkt staan er de cijfers 1 tot 9 op.<P>Maak een van de pluggen open en soldeer nummer 2 op 3 en 3 op 2.<P> greetings goto.

Geplaatst:

Dennis674 je kunt echt beter bij de Nokia topic komen daar zitten veel meer mensen, zoals ik, die je veel verder kunnen helpen.<BR>Suc6

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Wat heb je gevonden:hoe je een nulmodemkabel maakt of het Nokia topic?<P> laugh.gif" border="0tongue.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P> greetings goto.

Geplaatst:

Hoe ik een nulmodemkabel maak en het Nokia topic!<p>[ 11-09-2001: Message edited by: Dennis674 ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.