Ga naar inhoud

Wat is de laatste bootloader voor de dm8000?

Ga naar oplossing Opgelost door Loui (K),

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik lees dat er voor bepaalde boxen al bootloader 84 bestaat. mijn 2 dm8000's lopen nog op bootloader 82 met open pli 2. is hier ook een nieuwe bootloader voor? en waar kan ik deze downloaden?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst: (aangepast)

Doe gewoon een update en als het goed is krijg jij ook de 84 binnen.Bij mij ging het zonder problemen maar ik zeg wel LETOP het kan ook mis gaan en dan moet je alles opnieuw flashen en als je pech hebt ook via dreamup. Dus dan weet je dat.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Ja, het kan inderdaad misgaan. Ben mijn 8000 nu opnieuw aan het flashen nadat hij bleef hangen met opstarten na de update.

Dreambox DM8000HD PVR ss, OpenPLi, 19.2E, 23E, 28E

AzBox Elite met Enigma 2

Geplaatst: (aangepast)

Toch blijf ik het vreemd vinden Zoals ik al zij was er bij mij DM8000 niks aan de hand hij pakte de update zonder moeite van seconstage 82 naar 84.en daarna de andere updates.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

na een nieuwe update staat ze nu inderdaad op nr 84.

Thx

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

En als je gereboot hebt ,zal je merken dat je root ruimte 248 mb ipv 60mb is geworden :whistle:

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Geplaatst:

En als je gereboot hebt ,zal je merken dat je root ruimte 248 mb ipv 60mb is geworden :whistle:

Bij mij staat hij nog op 60MB en er zit hier toch echt de laatste update van vandaag in.Ik zie dit via DccE2

Geplaatst:

hier ook geen probleem een nieuw opstart scherm met 84 er in

was wel wat trager met opstarten

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Ja ik heb de box al weer geupdate maar nog steeds 60 mb en idd gereboot.

Hmmmm,zie foto

post-34285-0-91095600-1320952406_thumb.jpg

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

• 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...