Ga naar inhoud

Kunnen remote's 800SE en 7020 HD naast elkaar werken?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kunnen de 800SE en de 7020HD boven elkaar staan zonder dat de afstandsbedieningen op alletwee de boxen reageren. Heeft iemand zo'n opstelling en hoe moet je in dat geval de afstandbedieningen programmeren?

B17 :confused:

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

• 2 weken later...

Geplaatst:

ik heb de 2 dreamboxen nu daadwerkelijk bovenelkaar staan, maar ze reageren op elkaars afstandsbediening, kan ik de codes van de ab's veranderen zoals ik dat destijds ook gedaan heb bij de 800 en de 7020. Of zijn de codes van deze ab's weer anders om te unlocken. Gaarne hulp, want dit is erg lastig...

B17 :mellow:

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

Waarschijnlijk kan dit dus niet, ik heb geprobeerd de code van de ab van de800SE te veranderen, maar dit lukt niet, ze blijven opelkaar reageren. De ab van de 7020HD is helemaal niets mee te beginnen. Toch raar van dreammultimedia dat ze hier geen rekening mee houden. Het zal toch vaker voorkomen dat er 2 boxen bijelkaar staan. Met de oude 800 en de oude 7020 lukt het wel. Als er iemand is die dezelfde opstelling heeft met een oplossing dan houd ik mij aanbevolen.....

B17 :(

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is er niemand anders met dezelfde opstelling....? :(

B17

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...