Ga naar inhoud


Oslink V 3 heeft toch weer en time bomb


CrazyMotha

Aanbevolen berichten

Er gaat aan mijn vergelijking helemaal niks mank. Ik praat niet over een Beta versie van een auto. Ik praat over een auto die helemaal kompleet functioneerd. Maar na een maand zegt dat kleine kastje voor onder de motorkap met het management systeem erin. En dag hoor. En geloof me, hij rijdt geen meter meer. Maar mercedes heeft mij daar niks over gezegd. En geeft verder ook niet thuis. En dat is een vergelijking die staat als een huis.

 

Er wordt een Oslink verkocht met bijbehorende software. Er wordt niks bijvertelt dat dit een beta versie is (dat staat in V3.00 ook nergens) die over een maand omvalt. Het ding wordt geheel kompleet verkocht. Op plaatsen voor de prijs van 137 Euro. Oftewel 300 harde guldentjes. En als je dan blij thuiskomt met dat ding en in het opstart venster staat dat je het niet commercieele doeleinden mag gebruiken. Dan denk je dat je iets leuks gekocht hebt. En dan na een maand. PAF.

Ik zou mij knap ???????????? ?????????? voelen.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welk bedrijf verkoopt dit dan?

 

"Er wordt een Oslink verkocht met bijbehorende software." zegt mijn voorganger.

 

Ik vind alleen maar plaatsen waar je oslinks kunt kopen, heb nergens een plaats gevonden met eigen behorende software? SatFly zelf wel, maar dat lijkt me ook logisch, een vriend van me heeft er één gekocht en die hebben een bericht gekregen van frank dat zij binnenkort de nieuwe V4 krijgen maar dat ze nog even geduld moeten hebben vanwege een klein mankement of zoiets ....

 

Had je maar een oslink bij Frank moeten kopen. Daar hoort die software bij.

Hij is de enige die zijn zaakjes redelijk op orde heeft en de rest profiteerd daar mooi mee van. Voor hetzelfde geld had die software alleen gewerkt met zijn oslinks denken jullie daar wel eens over na. Ik heb nog nergens ook maar 1 probleem gevonden met zijn oslinks en die vriend van me is er razend enthousiast over, heb dat ding gezien maar het is echt een mooie oslink die goed werkt.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun iets meer detials geven ?

 

Heb je als eerste de datum veranderd?

 

Heb je Windows helemaal opnieuw geinstalleerd of over de oude heen ??

 

Heb je Oslink V 3 opnieuw geinstalleerd over overgenomen van oude win versie?

 

Is in geval van opnieuw geinstalleerde versie van Oslink deze ook opnieuw gedownload ??

 

Graag reactie terug.

 

Met dank van Viper32......

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...