Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Een vroeger opgenomen .TS-bestand (van een dvb-t ontvanger) kan ik op m'n pc moeiteloos afspelen met VLC.

Ik kopier dit bestand naar een mem. stick en ik probeer het te bekijken met m'n DB8000. Ik druk op de pvr-toets selcteer het bestand en

daarna lukt het niet meer. Ik krijg de melding 'zender niet gevonden'.

Kan ik een andere mediaplayer installeren op m'n DB ?

dank Leen

aangepast door Puch
Onduidelijk onderwerp

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Geplaatst:

Je zou het eens kunnen proberen met de Reconstruct AP/SC plugin. Die even op het .ts bestand loslaten en zien wat je dan krijgt.

Die plugin maakt dan de bij de .ts file horende .ap en .sc bestanden. Die zijn nodig voor (versneld) afspelen en "doorspringen"

Die plugin kun je ergens (weet zo niet meer waar) onder Menu - Applicaties - Downloaden plugins vinden. Na installatie Enigma2 herstarten.

Daarna kun je in de movielijst de plugin op het .ts bestand loslaten. Weet zo bij een 800 niet welke knop, bij mijn 8000 is het de stop knop.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

dank,

in zag bij applicaties dat er een plugin "mediacenter" stond, heb je ervaring of weet van deze player ?

Ooit getest ?

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Geplaatst:

ik las ergens dat de oplossing kan zijn gewoon het .ts bestand te renamen naar .avi en geloof het of niet, het werkt.

maar (vGnp) je kunt niet doorspoelen of versneld weergeven.

Leen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...