Ga naar inhoud


Editie 09 - Dreambox DM7020HD


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

@Enzofielt;

Je Bedoelt, hij speelt geen 1080p af, kan ik dat ergens terugvinden?

 

Frankly

 

Nee, hij bedoeld wel degelijk dat de DM7020HD geen 1080P output kan geven. Hij kan 1080P echter prima afspelen, weergave dan in 1080i.

De DM7020HD kan overigens wel 1080P met 24 of 30 frames aan.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de Dreambox 7020HD binnen en ik ben dik tevreden. Voor mij was het erg belangrijk dat hij multimedia files goed kan afspelen en dat kan hij absoluut!

 

De voordelen:

- speelt multimedia files goed af

- lekker snel, heerlijk

- groot oled display

 

Nadelen:

- de remote mag er dan wel mooi uit zien, maar de knoppen bevallen me totaal niet. Je moet ze flink indrukken voordat er wat gebeurd. Ik gebruik zelf de Phillips Prestigo, bevalt me een stuk beter

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Welke van de 2 ontvangers geeft het beste beeld/scaler, de ontvanger moet zelf scalen dus niet de TV.

Misschien dat er iemand kan reageren met ISF ervaring anders wordt het een welles nietes verhaal.

  • Vu+ Ultimo
  • Dreambox DM7020HD
  • Xtrend ET9500 HD (nog niet leverbaar)

Heb altijd een Dreambox gehad en nooit problemen mee gehad alleen sd beeld was ik niet tevreden over met mijn Dreambox 800HD.

Een mooi vergelijk was een foto bekijken vanaf de harde schijf naar de Dreambox 800HD en vanaf mijn Oppo 83SE dan kon ik heel goed de verschillen zien wat de scaler deed.

Ook mijn media player Dune HD Duo gaf een mooier plaatje weer.

 

Omdat ik de Dreambox 800HD heb verkocht ga ik nu een andere aanschaffen, ik kijk niet naar prijs/kwaliteit maar alleen naar kwaliteit ;)

 

Vrg,

Rudy

LG Oled 65 C8

VU+ DUO 4K

Moteck VBOX-II

Echostar 120 cm. Jaeger actuator heavy duty version.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

 

Waarom zijn deze zinloos? Je kunt er toch een Canal Digitaal kaart in steken bijvoorbeeld, of een Ziggo kaart, of begrijp ik het niet?

(Ik gok op het laatste).

 

Bij aanschaf zijn de interne kaartlezers nog zinlozer dan de CI-sloten, immers die werken helemaal niet!

Ik heb overigens een Aston-cam met CDS-kaart in dat zinloze CI-slot zitten en dat gaat uitstekend.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...