Ga naar inhoud


Vrienden op TV


Original

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik ben eigenaar van een nog weinig bekend social netwerk in verschillende styles waaronder ook een facebook style en wil dit omzetten zodat het te gebruiken is voor Vrienden op TV, een nieuw idee waaraan ik al sinds 2010 werk.

 

De bedoeling is dus dat je dus social networking via de TV kunt doen.

 

Een paar duitse collega's zijn hier ook al aan begonnen, ik wil ze echter voor zijn op de Nederlandse markt en het is eigenlijk mijn idee.

 

Ik wil hierbij geen actieve rol spelen bij de productie van satellietontvangers of wat dan ook, ik wil alleen de platform ter beschikking stellen zodat mijn netwerk dus via de ontvanger op jullie TV is te bekijken.

 

 

Het idee is wel om mijn bestaand netwerk aan Facebook en andere netwerken te koppelen, dat wil zeggen, dat je als gebruiker het netwerk aan Facebook, Twitter, Linkedin en andere netwerken kunt koppelen om zo jou vrienden en/of klanten daar ook van status updates, video's, mp3's, foto's of wat dan ook via een social stream op de hoogte te houden.

 

Een slopend registratieproces is niet nodig wanneer je een account op Facebook, Hyves, Twitter, OpenID, Yahoo, MSN enz. bezit omdat je dan via OPENID secure kunt inloggen, daarbij blijven jou accountgegevens absoluut geheim en beveiligd. (Zie www.openid.net).

 

Dat wil zeggen, jij als gebruiker, bent actief op mijn netwerk, jij post een status-update of een video, tegelijkertijd, wordt dit status-update op je Facebook prikbord of waar dan ook je welke service gebruikt gecrossposted.

 

Door de social stream zie je op je TV updates van bijvoorbeeld Facebook, Twitter, LinkedIn, Myspace, Youtube, Last.fm muziek etc. Je ziet dus alles wat je vrienden daar doen op jou TV zonder dat je Vrienden op TV moet verlaten.

 

Omdit alles om te zetten (Ja, het is echt allemaal al klaar) heb ik CE-HTML nodig.

 

Ik zal hier bewust geen link posten, mochten er mensen zijn die serieus interesse hebben en de site willen bekijken of zelfs nu al lid willen worden, kunnen ze mij hier via een berichtje contacteren.

 

Wie kan CE-HTML en is bereid mij bij de omzetting te helpen?

 

Mocht het één en ander niet duidelijk zijn over wat de bedoeling is, laat het dan hier even weten zodat ik erop in kan gaan.

 

Ik ga niet op vragen in, vanwege waarom of waarvoor dit goed is of zou zijn, ik laat aan iedereen zelf over of hij er gebruik van wilt maken of niet.

 

Bedankt voor je tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...