Sjattuh Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Is er een manier om te achterhalen wat de maximum snelheid van mijn internet lijn is? Dus niet testmyspeed, maar wat het absolute maximum is ondanks dat mijn snelheid gebonden is aan mijn abbo. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
jeevanhoof Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Hoi, kijk eens in je modem. Daar staat vermeld op welke snelheid hij is ingetraind met je provider. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Sjattuh Geplaatst: 11 november 2011 Auteur Geplaatst: 11 november 2011 Ja daarom vroeg ik het eigenlijk ook. In mijn modem was het eerst 24MB, nu staat deze op 11MB (max down) terwijl er verder niets verandert is. Mijn ISP beweert dat ik minimaal 32MB kan krijgen en in de nabije toekomst dit zal worden opgeschroeft naar 100MB. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
BokkieBok Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Welke provider? Welk modem? Copy/paste hier eens die intrainwaardes. Dan kunnen we wellicht iets meer zeggen. HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen