ejdv Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Hi, Ik ben nog niet zo tevreden over hoe de programma-naam op mijn OLED display verschijnt. In principe zou ik graag zien: Zender-naam Programma-naam Progress bar Tijd Hier een lijstje met plugins die ik voor OLED, OSD en EPG geinstalleerd heb: Vali-XD Skin Control Vali HD atlantis Vali's EPG Setup LCD Digital Skin (skin : LcdDigitalPlus) EPG Refresh EPG Search Daarmee zie ik op de OLED: Zender-naam / +- 6 pixels hoog Programma-naam / +- 20 pixels hoog Progress bar / +- 4 pixels hoog Tijd / +- 8 pixels hoog Ik kan even geen loep vinden om het aantal pixels exact te kunnen tellen. Maar het gaat erom dat ik de zendernaam erg klein vind. Vooral in de radio modus vind ik dat lastig. Begin de leesbril-leeftijd te bereiken :-) De vraag is dus hoe ik dat kan veranderen, c.q. kan controleren ? Ik ben er ook nog niet achter hoe nou precies de LCD Digital Skin en de Vali HD atlantis skin samenwerken. Wellicht lopen ze elkaar in de weg. Een andere, daar aan gerelateerde vraag is dus of een skin ook het OLED display beinvloedt ? Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2) VTi 15.0.0 Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E) EMP Centauri Multiswitch 13/8
Beheerder Michel Geplaatst: 11 november 2011 Beheerder Geplaatst: 11 november 2011 De layout van het display wordt inderdaad in de skin bepaald. Daar zou je het dus aan kunnen passen (xml). Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
ejdv Geplaatst: 11 november 2011 Auteur Geplaatst: 11 november 2011 De layout van het display wordt inderdaad in de skin bepaald. Daar zou je het dus aan kunnen passen (xml). Mvg, Michel Kan je mij als leek aub kunnen vertellen welke xml ? Als daar de parameters instaan dan moet het wel lukken om dat aan te passen. Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2) VTi 15.0.0 Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E) EMP Centauri Multiswitch 13/8
Beheerder Michel Geplaatst: 11 november 2011 Beheerder Geplaatst: 11 november 2011 Ik heb nu hier geen dreambox en weet het helaas niet meer uit mijn hoofd. Dat moet iemand anders dus even doen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
vGnp Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 De vraag is dus hoe ik dat kan veranderen, c.q. kan controleren ? Je zou ook eens kunnen kijken naar de Font Magnifier plugin: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
twel12 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Ik heb de magic-hd skin op de 7020hd gezet. Als ik je verhaal lees staat het oled display dan precies volgens jouw wensen.
ejdv Geplaatst: 11 november 2011 Auteur Geplaatst: 11 november 2011 Font Magnifier is helaas alleen voor OSD, niet voor OLED. Magic HD Skin moet ik eens gaan bekijken. Ik heb inmiddels uitgevonden dat het bij mijn configuratie de LCD Digital Skin (skin : LcdDigitalPlus) is die het bepaalt. /usr/share/enigma2/LcdDigital/LcdDigitalSkins LcdDigitalPlus.xml Daar is inderdaad het font op 8 pixels gezet. Ik heb de file aangepast en nu is het naar mijn zin. Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2) VTi 15.0.0 Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E) EMP Centauri Multiswitch 13/8
hansje Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Is er bij iemand bekend hoe ik het OLED scherm uit krijg ? Ik gebruik een DM800 in de slaapkamer en daar geef hij wel erg veel licht. DM800, VU Solo2 en VU Solo 4K
ejdv Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Geplaatst: 13 november 2011 Is er bij iemand bekend hoe ik het OLED scherm uit krijg ? Ik gebruik een DM800 in de slaapkamer en daar geef hij wel erg veel licht. Bij de dm7020hd gaat het via Menu - Setup - System - Display Setup Daar kan je de lichtsterkte (brightness) van het display instellen. Ook voor de Standby stand. Als dit voor de dm800 niet werkt zijn er vast wel plugins die dat regelen. Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2) VTi 15.0.0 Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E) EMP Centauri Multiswitch 13/8
ejdv Geplaatst: 15 november 2011 Auteur Geplaatst: 15 november 2011 Ik heb de magic-hd skin op de 7020hd gezet. Ben nog steeds op zoek naar die Magic HD skin. Heb op IHAD een thema gevonden met daarin "Open PLi Magic Full 5in1", maar de download link mist (of is goed verborgen). En heb geen zin om mij te abonneren op Poolse sites of zo. Zijn er nog toegangelijker download-sourcen ? Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2) VTi 15.0.0 Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E) EMP Centauri Multiswitch 13/8
kweetnie Geplaatst: 16 november 2011 Geplaatst: 16 november 2011 Is er bij iemand bekend hoe ik het OLED scherm uit krijg ? Ik gebruik een DM800 in de slaapkamer en daar geef hij wel erg veel licht. Je zou eens de Skin "HD Glass 16" kunnen proberen; Daar kun je hem appart uitzetten, en nog veel meer... Gr. >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
twel12 Geplaatst: 16 november 2011 Geplaatst: 16 november 2011 Ben nog steeds op zoek naar die Magic HD skin. Zijn er nog toegangelijker download-sourcen ? Ik heb een Pli image in de 7020HD staan en dan kan je de skin via "applicaties, download plugins" downloaden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen