Ga naar inhoud


codering erotiek zenders


carton

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Ik ben kortgeleden overgestapt naar een Rebox 8500 HD.

Abonnement uitgebreid naar Entertainment met HD.

Ik krijg op alle erotiek zenders de melding gecodeerde uitzending, behalve op Alpenglúhen die doet het wel.

Erotiek staat aan bij CD.

 

Wie weet een oplossing.

Groetjes Carton

Link naar reactie
Delen op andere sites


Indien je de kaart in een interne lezer hebt zitten, en FW eindigend op .61 zou hebben: best even een CAM zoeken, kaart daarin steken, en activatiepuls aanvragen.

Ook FW updaten kan je dan beter doen om naar een recentere versie te gaan, waarin het probleem met de interne kaartlezer en de update verholpen is.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de erotiekzenders eerst in "Mijn CanalDigitaal" op "aan" zetten want die staat standaard op "uit".

zit je gelijk weer vast aan een jaarabo, belachelijk :mad:

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carton,

heb je je oude ontvanger nog? Sluit die anders even aan voor de kaart update...

Kijk dan vervolgens je rebox eens na, welke FW staat er op? Breng deze misschien naar een recenter niveau.

 

Indine je toch nog problemen hebt, kijk dan ook even in het rebox deel van dit forum :)

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is een mogelijk probleem met de ingebouwde kaartlezers, waardoor pakket veranderingen niet goed verwerkt worden op je kaart.

 

Kijk eens of je in een andere ontvenger of in een CI module een reactivatie van je kaart kunt doorvoeren.

Dit zou je probleem kunnen oplossen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan altijd de erotiek aan en uit zetten via mijn canal digitaal, heeft niks te maken met abonnement weer verlengd wordt

heb het anders geprobeerd en dan moet ik wel bevestigen dat ik weer een jaar vast zit aan die meuk, terwijl het in het verleden wel normaal kon, maar plotseling stond hij bij mij weer uit, weet ook niet waarom!!

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry jullie hebben gelijk nou werkt het wel weer normaal heb het net geprobeerd. maar eerder heb ik die melding echt gehad en toen had ik zo iets van stik in die erotiek!!

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...