interpol Geplaatst: 12 november 2011 Geplaatst: 12 november 2011 Ik geef wat gratis advies aan een plant in Equador maar krijg nu een stukje spaanse tekst toegezonden. Ik kan er weinig mee en de online translator evenmin. Totaal zijn het 13 regels tekst maar wel technisch van aard. Het is allemaal liefdadigheidswerk, mens en milieu zijn er bij gebaad. Openbox sg9 HD PVR
Moderator Matchless Geplaatst: 12 november 2011 Moderator Geplaatst: 12 november 2011 advies aan een plant in Equador Ik vind het al knap dat je uberhaupt antwoordt heb gekregen Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
columbo Geplaatst: 12 november 2011 Geplaatst: 12 november 2011 (aangepast) Na Mister Ed het sprekende Paard ,hebben we nu een nieuw fenomeen,een Typende Plant,die waarschijnlijk ook nog van een Pc gebruikt maakt. 12 november 2011 aangepast door columbo
interpol Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Geplaatst: 12 november 2011 (aangepast) Zo kan je het opvatten, haha. Bedoelde het meer industrie matig maar de vraag blijft staan. 12 november 2011 aangepast door interpol Openbox sg9 HD PVR
ReneBee Geplaatst: 12 november 2011 Geplaatst: 12 november 2011 Ik ben het Spaans wel redelijk machtig en heb vlakbij goede ondersteuning. Mocht je willen dat ik een poging waag, stuur dan even een PM met de tekst. René,
interpol Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Geplaatst: 12 november 2011 Top, bij deze via PM Openbox sg9 HD PVR
interpol Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Geplaatst: 12 november 2011 Mijn grote dank gaat uit naar het lid ReneBee. Vertaling is van prima kwaliteit, zodat ik verder kan met het ondersteunen bij een plaatselijk probleem in Equador. Openbox sg9 HD PVR
Psychosammie Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Ik kom niet verder dan dos cervezas por favor Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
djpetit Geplaatst: 15 november 2011 Geplaatst: 15 november 2011 (aangepast) Ik kom niet verder dan dos cervezas por favor si !! 15 november 2011 aangepast door djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen