Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja hoe moet ik dan mijn open pli instellen. Ik heb op geavanceerd geprobeerd en de inverto switch aangegeven maar krijg geen signaal op astra 1 of astra 3.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

• Moderator
Geplaatst:

tuner configuratie op advanced zetten. Dan bij LOF (local oscillator frequency) voor Unicable kiezen en daar je unicable configuratie doen denk ik. Ik heb zelf geen unicable, maar dat is volgens mij de enige plek waar je unicable kan kiezen en dingen kan configureren.

succes,

Wiz

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

klopt, heb ik gevonden en daarna geef ik aan dat ik een inverto multi switch heb. vervolgens heb ik 4 frequenties om in te geven maar dit zijn niet de juiste frequenties van de switch en het lukt mij ook niet om deze te wijzigen. Ik kom hier niet verder uit terwijl de naam van de switch op een 0 na klopt. Er is ook weinig ervaring in Nederland met unicable heb ik het idee.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

• 4 weken later...
Geplaatst:

klopt, heb ik gevonden en daarna geef ik aan dat ik een inverto multi switch heb. vervolgens heb ik 4 frequenties om in te geven maar dit zijn niet de juiste frequenties van de switch en het lukt mij ook niet om deze te wijzigen. Ik kom hier niet verder uit terwijl de naam van de switch op een 0 na klopt. Er is ook weinig ervaring in Nederland met unicable heb ik het idee.

er is toch een verschil, met eenkabel systeem en unicable EN50494-Protokoll

per tuner aan de ingangspoort een kabel is en blijft een splitter gebruiken

ciao

Girl From The Northern Country

Bob Dylan

Geplaatst:

Ik wil graag mijn al mijn Astra HD zenders kunnen bekijken terwijl ik aan het opnemen ben.

Is dit mogelijk met de Unicable? Moet ik alsnog een splitter kopen van de ene naar de andere tuner ingang?

Ik heb een VU+ Duo met 1 kabel aangesloten.

• Moderator
Geplaatst:

ja anders heb je niets aan je tweede tuner. Intern doorlussen kan niet omdat je dan geen keuze hebt voor unicable op je tweede tuner. Dus even een splitter er tussen en aansluiten en configureren en dan zou het moeten spelen.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor je snelle antwoord, maar nog 1 vraag.. Kan ik het dan nog wel gewoon gebruiken met 19,2?

Ik heb een draaibare schotel.

aangepast door Rules

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...