Pletskop Geplaatst: 12 november 2011 Geplaatst: 12 november 2011 Hallo, Zijn er nog mensen die deze avond "fouten" (jutter, frame jumps, pixelation) krijgen op ITV1 HD (Astra 2, 10935V)? Op de andere TP's van Astra 2 heb ik het probleem niet. Gemiddelde signaalsterkte op Astra 2 is SNR=75%, ACG=70%, BER=0. Groetjes, Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
Bangkok By Night Geplaatst: 12 november 2011 Geplaatst: 12 november 2011 Yep, hier ook ... voor en tijdens x-factor, ze hadden vanavond tech. problemen bij itv. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Pletskop Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Geplaatst: 13 november 2011 Aha... blij dat te horen. Deze week waren werkmannen tegen mijn schotel - achter het tuinhuis - gestoten en ik heb alles opnieuw moeten afstellen. Dat is allemaal wel goed gelukt (de schotel staat beter afgesteld dan voorheen ) maar ik begon me toch wat zorgen te maken dat het daarmee iets te maken had... Ik had wel opgevangen dat ze later van start waren gegaan met X-Factor omwille van een stroomonderbreking in de BT-Tower in Londen, maar ik had de link niet gelegd dat dit ook eventueel problemen op de uitzending zelf kon hebben gehad. Enfin... Ok, we houden het deze avond opnieuw in de gaten tijdens de results van X-Factor. Groetjes Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen