Ga naar inhoud


[Pioneer] Pioneer DBR 110NL


Lemming

Aanbevolen berichten

Ik heb een originele Pioneer DBR 110NL Orginele firmware erin en orginele kaart(nog nooit aan geknoeid of zo) en nu krijg ik de zender VIVA plus NIET in zijn geheugen gezet...Ik heb al eens alle zenders gewist en opnieuw laten zoeken maar die zit er dus nooit in omdat astra meer als 1000 kanalen heeft...Nu mij vraag ... Geeft het een andere mogelijkheid om de zender erbij te krijgen...of hoe kun je een algehele reset uitvoeren????? heb ook in willekeurige volgorde laten zoeken...ook geen success...Heeft iemand een suggestie ????....Heb ook nog een andere ontvanger waar ik alles mee kan met ci sloten maar ik had graag geweten of daar iets te omzeilen is (of staat er een OTA update voor de deur waar dit probleem opgelost is met 2000 kanalen of zo en meteen voor seca2 ??)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij heeft Astra rond de 850 kanalen, dus ik ben verbaasd te lezen dat je er meer dan 1000 hebt.

Maar om op je vraag terug te komen. Het alternatief is om de deco te laten zoeken, en dan de antenne er uit te halen. Zodra de tijd voor de helft (of later) verstreken is, plug je de antenne weer in. Zo kun je het staartje van de scan binnen halen.

 

PS: Als je de deco patcht met 4.38 van Dynamit of 4.38NL van Dynamit/Mike of 1.0 van Spacerunner dan kan je Pioneer-110 2000 kanalen aan.

 

Succes

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...