Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Als ik op de website van dream-multimedia-tv kijk, zie ik dat het

Dreambox logo dat je op de voorkant ziet, pas vanaf de HD box gebruikt wordt.

Bij eerdere boxen waaronder de DM600 zou het logo Dream Multimedia moeten zijn.

https://www.dream-mu...e/produktbilder

Als ik jou foto vergelijk met die van dream-multimedia zie ik heel wat verschillen:

- bij een originele zie ik geen schroefje boven de Digital Audio aansluiting

- de schroefjes boven de scart aansluiting zijn iets breder en zitten er tegen

- bij de originele zit de tuner iets hoger, bijna tegen de behuizing aan

- bij de video uitgang is het gele randje ook ietsje breder

- de S-Video aansluiting ziet er anders uit

enz.

aangepast door sputnik

Geplaatst:

Ok thanx nu is het helemaal duidelijk, ik heb inmiddels overigens een afspraak met de verkoper en ik kan hem terug brengen en krijg mijn geld terug.

Ik ben weer helemaal gelukkig :)

Ik ga deze week nog een Xtrend/Clarke-tech ET9000 halen. Daar is hopelijk geen imitatie van in omloop?

Ik wil hem kopen bij Bigsat in Almelo daar ik hem daar gewoon kan ophalen in een winkel, ik houd er niet van grote bedragen over te maken en dan af te moeten wachten. Doe mij maar boter bij de vis.

Geplaatst:

00.09.34 is een box uit hong kong

deze clone boxen werken ook goed( en zelfs de tuner is gevoeliger dan een org box.)

de prijs is ong 45 dollar

Delivery Time: 2-5 days Package: color box Supply Ability: 100000 Piece/Pieces per Week Minimum Order Quantity: 1 Piece/Pieces Payment Terms: T/T,Western Union,Paypal Port: shenzhen FOB Price: US $40 - 50 color: black Type: Analog Model Number: DM 600-s satellite receiver Brand Name: DM 600-s satellite receiver Place of Origin: Guangdong China (Mainland)

Geplaatst:

Het is een Clone kon je al zien aan de cardreader een mup een org heeft een ander merk.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Als je er 60 euro voor betaalt snap je toch zelf ook wel dat er iets niet helemaal klopt. Snel terug brengen en naar een dreambox dealer gaan en een orginele kopen voor 179 euro.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...