Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk toch echt dat het aan de uitzending van Film1HD zelf heeft gelegen, of beter gezegd aan de film Skyline. Nu is Les Petit Ruisseaux en daarbij heb ik geen enkel probleem gezien.

En inderdaad, dan ga je aan jezelf / je installatie twijfelen, maar dat blijkt dus nergens voor nodig te zijn geweest.

M_Z

Geplaatst:

Hier vanavond bij de wereld draait door (NED3HD) hikjes en blokjes inbeeld na de wereld draait door.... VI op (RTL7HD) gekeken en geen hikje en blokje gezien.?

(Deze zenders zitten op de zelfde transponder)

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Geplaatst:
Ik denk toch echt dat het aan de uitzending van Film1HD zelf heeft gelegen, of beter gezegd aan de film Skyline. Nu is Les Petit Ruisseaux en daarbij heb ik geen enkel probleem gezien

Inderdaad. Hier precies hetzelfde.

.

Geplaatst:

Volgens mij is het toch een CD-probleem. Gisterenavond ook Skyline niet om aan te zien en Les Petits Ruisseaux wel OK. Eergisteren echter had Les Petits Ruisseaux ook last van blokvorming, hoewel niet zo erg als gisteren Skyline. Ik heb de indruk dat het bij snellere beelden erger is. En ook dat het in primetime erger is. (Alhoewel ik daar geen verklaring voor zou kunnen bedenken). Ik heb last van blokvorming sinds ze op de andere codering zijn overgestapt met CartoonNetwork, Film1 en TVOranje (alhoewel ik die laatste niet bekijk). Ik hoop dat ze het snel oplossen, want zo is de lol er voor Film1 snel af. Het kost tenslotte extra!

VU+ Ultimo (2xDVB-S2, OpenPli, OSCAM, 1,5TB HDD)

Geplaatst:

hoi,

geen cd probleem

de film skyline was ook via de digitale upc kabel een blokken feest

terwijl het film 1 logo en de ondertiteling geen blokken vertoonde

en tot het begin van deze film was er niks aan de hand

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Geplaatst:

Vreemd, die blokvorming.

Hier in het verre Turkije heb ik met mijn Vu+ nergens last van.

Staat bij jullie de schotel wel goed afgesteld en is de "skew" van de LNB ook gedaan?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen