Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

Hij draait erg lekker moet ik zeggen. Ik was altijd een Pli gebruiker, maar deze Newnigma mag er wezen.

De LT6 skin is in deze image wel voorzien van de informatie die ik graag zie. (satelliet/decodering info) en met enhanced moviecenter werkt alles redelijk vergelijkbaar als met de Pli. Het opnieuw inrichten was wel wat meer werk, zeker als je 2 jaar Pli gebruikt hebt.

Ik mis hooguit de wat verbeterde ondertitelweergave, maar de standaard instelling doet het eigenlijk ook prima.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst: (aangepast)

ook hier draaid het erg goed was naar Pli maar toch maar weer terug naar Newnigma2,het kan aan mij liggen maar vind het beeld dat ik op mijn sony tv krijg ook mooier.

ben wel al een paar dagen bezig om de EMC zo in te stellen zoals ik het graag wil maar lukt nog niet erg.

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

• Beheerder
Geplaatst:

Toch nog wel één serieus probleem. Op de telnet poort geen thuis en ssh heeft nog geen password en kan dus niet op ingelogd worden.

Ofwel kom ik helemaal niet in de console.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hier geen probleem telnet geeft aan geconnect

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Wat wel zuigt is die rode ondertitels als je TXt subs gebruikt.

Nu is dat wel zelf aan te passen maar waarom dat standaard niet gebeurt is me een raadsel.

Is geen ramp natuurlijk,maar meer een schoonheidsfoutje.

Geplaatst:

De laatste keer dat ik Newnigma probeerde viel me de gebrekkige display info op (Pli toont de naam van het tv programma wat bezig is), is dit nog steeds zo?

Ligt aan de skin en aan je instellingen (blauwe knop > newnigma services > en nog wat) daar kun je instellen hoe de display zich 'gedraagt'

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Geplaatst:

Maar kun je daar dan instellen dat je de naam van het lopende tv programma in het display kunt zien? De laatste keer dat ik Newnigma gebruikte kon dat niet namelijk, ongeacht welke skin je gebruikt (in Openpli is het dan ook geen skinkwestie maar gewoon een optie in Pli zelf).

Trouwens bij geen enkele Duitse image die ik heb geprobeerd kan het. Schijnen ze daar geen interessante optie te vinden. Die Duitsers zien blijkbaar liever een zo leeg mogelijk display.

Geplaatst:

voor versie 3.3.1 op 500HD moet eerst bootloader 84 los geflashed worden, kan dit opzelde manier via aan uit knop

en dan via browser flashen?

Dreambox 500HD Cccam 2.1.4

Geplaatst:

het is gelukt, eerst bootloader 84 erop gezet en dan weer via zelfde manier 3.3.1

alleen wat ik wel had is dat ik na bootloader geen groene scherm kreeg met ip adres

Dreambox 500HD Cccam 2.1.4

Geplaatst:

Newnigma v3.3.1 en mijn 800HD gezet ging prima.maar als ik mijn zenderlijst er in zet heb ik geen favorieten,bij de vorige Newnigna wel dus ik ben maar weer terug gegaan naar v.3.2.1 daar heb ik wel favorieten.

Geplaatst:

Newnigma v3.3.1 en mijn 800HD gezet ging prima.maar als ik mijn zenderlijst er in zet heb ik geen favorieten,bij de vorige Newnigna wel dus ik ben maar weer terug gegaan naar v.3.2.1 daar heb ik wel favorieten.

Had ik ook moet je aanzetten in het settings menu, multi bouquets

Geplaatst: (aangepast)

even naar het menu gaan instellingen dan systeem dan diversen en daar meerdere boeketten toestaan op ja zetten

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...