Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil niet anders meer je kan heel wat met dat aparaat net als VU vind ik ook werelds heb deze niet aangeschaft omdat ik de bouw niet vind passen bij mijn spullen, en dreambox gewoon een goed aparaat en gaat ook stuk, trouwens alle satelliet ontvangers kunnen stuk gaan, maar als je er normaal mee omgaat heb je een hoop plezier,en dat is ook het fijne van dit forum voor ieder probleem is er wel een oplossing te lezen.

En het warm worden van de et9000 hier valt 100% mee heb ze wel eens erger gehad....Je moet deze tuner niet opsluiten maar gewoon voldoende koeling geven.

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Warm worden? Heel simpel op te lossen door bij de Action een USB ventilatortje te kopen voor 3 euro.

Deze sluit je aan op een USB aansluiting van de ET9000 en staat achterin het tv-meubel dat ik heb en blaast over de sat-ontvanger heen die daardoor hoogstens lauw wordt.

Als je de ET9000 in 'deepsleep' zet dan is het ventilatortje ook uit. (bij 'stand-by' blijft hij draaien)

Overigens hoor je hem tot mijn eigen verbazing niet; daar was ik van te voren eigenlijk wel bang voor.

Ik vind het een geweldige oplossing voor het heet worden van de ontvanger. Misschien een idee voor anderen?

Geplaatst:

De 9000 wordt zeker niet heet, hoogstens warm. Ik heb er een 2,5" hdd inzitten en gebruik hem intensief maar wordt zeker niet heet. Als het in een kast staat met veel apparatuur is het verstandig om er een ventilator in te zetten (of extern). Ik heb nog niemand hier gehoord dat zijn box is overleden door hitte of batterij, dus overdrijven is een kunst :)

Michel, ik heb vaker gezeik met een dreambox gehoord (falende voedingen, tuners die niet switchen, tweede versies uitbrengen etc). Met een CT is na de release gewoon prima ontvangen.

Ik heb 305 euro betaald voor dit apparaat en heb er nog geen moment spijt van gehad. Daar kan geen enkele andere dream ontvanger in die prijscategorie bovenop. Zolang PLi doorgaat met het ondersteunen van het toestel ben ik een blije gebruiker.

Dus gewoon kopen

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb de wervingscampagne van/voor jouw dealer maar even verwijderd.

Hier wordt geen reclame gemaakt, dus ook niet door vage verwijzingen naar.....wat dan ook.

aangepast door Michel
zie tekst

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Geplaatst:

En een hdd erin draait als je de instellingen goed zet, alleen wanneer nodig.

Anders zet je hem uit na 2 minuten, en weg [ extra ] warmte....

Nogmaals warm of heet...

En dan zoek eens op google problemen et ontvanger, of anders dmm ...

Geplaatst:

Hallo,

Even een leken vraag, ik wil een ET9000 kopen.

Kan ik met een gerust hart gewoon ergens 1 kopen, of moet je hier ook scherp zijn net als bij Dreambox dat je niet met een clone wordt opgezadeld?

alvast bedankt!

En, doet ie het al ???

Dat zeg ik... lezen!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...