Pestvogel Geplaatst: 15 november 2011 Geplaatst: 15 november 2011 Goede middag, Ik ben al maanden aan het prutsen om de PC, Bluerayplayer en de tv via hdmi aan elkaar te knopen. Enige tijd geleden hebben jullie me al een eind op weg geholpen maar ik ben er nog niet uit. Met een HDMI swich heb ik de verbindingen gemaakt en dat gaat prima. Naar keuze muziek of film afspelen op de TV van een van beide bronnen. Helaas......... zodra ik de VGA kabel van mijn p cmonitor aansluit gaat het mis Op de PC monitor krijg ik dan b.v. de film, maar op de TV het bureaublad van de PC. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen ?B.v.d. P.s. Windows 7 NVIDIA Geforce 9400 GT met HDMI poort. Samsung flatscreen TV met HDMI poort Samsung PC monitor Syncmaster E1950 zonder hdmi poort Samsung blueray player met HDMI poort
Psychosammie Geplaatst: 15 november 2011 Geplaatst: 15 november 2011 Ah, jij wil op je videokaart 2 monitoren aansluiten. Dan kan blijkbaar maar de PC monitor is dan bureaublad 1 en je TV is bureaublad 2. En die 2 bureaubladen vertonen niet hetzelfde beeld. Dat is juist de bedoeling van 2 bureaubladen. En jij hebt nu het "probleem" dat je videospeler op het verkeerde bureaublad zit. Jij moet met de specificaties van je videokaart even uitzoeken hoe je je videoplayer op het andere bureaublad krijgt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Pionewbie Geplaatst: 16 november 2011 Geplaatst: 16 november 2011 (aangepast) Dat moet je veranderen onder Windows, niet in het nVidia configuratiescherm. De Windows instelling overruled namelijk de nVidia instellingen. Je moet instellingen voor het beeldscherm openen. Daar vind je dan een tabblad met afbeelding scherm 1 en scherm 2. Hier kun je aangeven wat het primaire scherm is (bureaublad met iconen). Je moet de computer wel opnieuw opstarten om het werkend te krijgen. Soms moet je een paar keer wat spelen met de instellingen (en opnieuw starten) voor het wekt zoals je wilt, want het reageert soms anders dan je verwacht. 16 november 2011 aangepast door Pionewbie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen