Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik ben al uren bezig om de nieuwe pli image te installeren,

nu ga ik via de web interface inloggen op de dreambox

na inladen van de flasch img zecht dat die te oud is, terwijl ik hem net van de site heb gedownload

Geplaatst: (aangepast)
05 September 2011 - Improved flash error correction

Starting today, images for the models DM500HD, DM800 SE and DM800HD PVR include an improved flash error correction feature.

In order to benefit from the improvements, it is required that you either flash the new image with the latest version of DreamUP (V1.3.3.8) or flash a new second stage loader ( DM500HD DM800HD PVR DM800 SE ) before flashing the image via your browser or other means.

If you use the online update functionality, the new second stage loader will automatically be installed after rebooting.

It is recommended that you flash the new image for improved stability.

http://dreamboxupdat...-dm500hd-84.nfi

aangepast door nsr

TV: PIONEER LX5090 KURO

DM 7020HD

schotels: 1x vast(astra) Fibo(Gregorian).

2x draaibaar. Powertech dg380 - schotels Fibo (Gregorian)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Hoi allemaal.

Heb ook een DM 500 HD kan alles wat hier boven staat ook ,gewoon op de manier dreambox uit ,laptop het ip nummer invoeren,dan kom je bij een site om te flachen,daar zet je het bestand in .

Dus nu eerst second-stage is dat klaar ,dan de open pli erin ?

Ik bedoel dus Flashing filmware by browser

Vast bedankt allemaal

groeten Aad

Geplaatst:

Hoi allemaal.

Heb ook een DM 500 HD kan alles wat hier boven staat ook ,gewoon op de manier dreambox uit ,laptop het ip nummer invoeren,dan kom je bij een site om te flachen,daar zet je het bestand in .

Dus nu eerst second-stage is dat klaar ,dan de open pli erin ?

Ik bedoel dus Flashing filmware by browser

Vast bedankt allemaal

groeten Aad

Ja dat kan. Secondstage 84.nfi moet je op de zelfde manier inladen als een gewone image.dus de box in de ==stop== stand zetten.

Geplaatst:
Loui (K) Even een ander vraagje wil niet apart een nieuwe topic aanmaken.Hoe kan ik handmatig freqenties invoeren in een dreambox 800 hd.Alvast bedankt.Wil wat nieuwe feeds invoeren.

Het Leven Is Een Melodie

Gedreven Door Komedie

Verweven Met Parodie

Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie

Dood Omgeven Met Tragedie

Geplaatst:

Dat kan via menu/instellingen/Zenders zoeken/Handmatig zoeken,en als je daar bent kun jij je gegevens zelf invullen.Maar geef even door welke sats jij kan ontvangen dan maak ik voor jou even de xml file die je nodig hebt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...