Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de zolder ben ik nu op zoek naar een leuke tv.

welke zal ik dan het beste kunnen nemen?

Het moet in ieder geval voldoen aan:

- FULLHD 1920x1080i

- 32inch

- max 400e

- internet hoeft er niet op, is wel leuk

- heb al een asus play, dus opzich is het media afspelen niet nodig

- moet op een muurbeugel kunnen

- zo klein mogelijke rand.

iemand ideen? en de muurbeugel is echt lastig te vinden

je hebt Vesa, Vogels en nog veel andere merken. HELP help help!

welke is dan het beste.

Heb nu op het oog: een Samsung UE32D5000 kopen met een muurbeugel

(moet kunnen kantelen, draaien, maar tevens zo dicht mogelijk tegen muur als het maar kan)

Alvast enorm dank voor de moeite!

Ik heb nu al gekocht voor dit project:

* Opticum 9600 HD

* Inverto Twin LNB's voor wavefrontier (moet nog installeren)

* Asus Air! Play wireless als mediaspeler

* Bekabeling voor tv: analoog, HDMI en netwerk (rj-45)

• Moderator
Geplaatst:

Voor de zolder ben ik nu op zoek naar een leuke tv.

welke zal ik dan het beste kunnen nemen?

Het moet in ieder geval voldoen aan:

- FULLHD 1920x1080i

- 32inch

Of je hebt een heel kleine zolder, of je gaat op 50 cm van het scherm zitten, anders heeft full HD weinig zin.

Daarnaast zou ik voor 1920x1080p gaan.

Wat de beugel betreft, komt je scherm plat aan de muur, of moet het scherm kunnen scharnieren?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

- Idd, ik bedoel 1080p is beter.

- Zolder is niet heel ruim, kamer is 22m2, en omdat alles tegenwoordig 1080p is doe ik dat maar. Koop dan meteen FULLHD

- Stel je voor dat ik hem later als computer beeldscherm wil gebruiken, is dat wellicht ook praktisch? Ik denk er over na om daarvoor wellicht een dell 22 inch scherm te kopen. Dus hoeft nog neit perse.

- De muurbeugel moet ook kunnen draaien, kantelen maar liefst wil ik dat het een effect heeft in ruststand dat de tv tegen de muur aanhangt. Maar mocht je in bed liggen, dan zal ik hem een slag willen kunnen draaien. Kortom moet kunnen kantelen, draaien.

Geplaatst:

Ik heb nog uren gezocht en gewoon Vogel Thin 345 (geen alternatief kunnen vinden) met de samsung UE32D5000 genomen.

Volgens mij is het prima. 389+268 is mijn totaalprijs. Wel duur voor een muurbeugel, maar je hebt er veel

plezier van volgens mij en het oog wil ook wat.

• Moderator
Geplaatst:

In muurbeugels is de keuze inderdaad niet heel groot.

Ik heb een 65" aan de muur hangen en heb een no-name stuk hoekijzer gekocht.

Dit bleek een van de stevigste beugels te zijn, waarbij het scherm plat tegen de muur kwam te hangen.

Je kan je scherm overigens prima als computer monitor gebruiken, voor video nabewerking gebruik ik ook een 32" scherm op mijn laptop.

• Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Cool, ik denk dat ik alvast een mooi systeempje bij elkaar heb dat beide kan. Muurbeugels zijn zo enorm lastig omdat je wel flexibiliteit wilt, maar ook daarnaast geen tv wilt hebben die niet gedraaid kan worden als je een keertje lekker in je bed wilt kijken, dus ik kwam toen uit om die vogel. Volgens mij een van de duurste, maar ja kon echt geen andere vinden.

Geplaatst:

De goedkoopste 3D TV is de LG 32LW4500 van ca. € 455. Die is €60 duurder dan zijn 2D broertje de 32LV4500 (€395).. De goedkoopste 32"TV van LG is de 32LK430 van €274. De 3D brillen van LG kosten bijna niks.

Geplaatst:

Mijn menig: 3D is een hype. Leuk voor een paar keer en daarna gebruik je het niet meer.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Ik heb nog uren gezocht en gewoon Vogel Thin 345 (geen alternatief kunnen vinden) met de samsung UE32D5000 genomen.

Volgens mij is het prima. 389+268 is mijn totaalprijs. Wel duur voor een muurbeugel, maar je hebt er veel

plezier van volgens mij en het oog wil ook wat.

Google eens op: "lunar 3 lcd muurbeugel TVS-LCD35" Dan hou je nog wat wisselgeld over voor meer speelgoed hehe..

Huhh?? Het oog wil ook wat? Die muurbeugel zie immers amper of nooit weer... :whistle:

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

• Moderator
Geplaatst:

3D is best wow, maar daarvoor heb je minstens 50"en nog liever 65" nodig.

Er komt langzaam steeds meer content, deze week is er weer een 3d sat. zender bijgekomen,High TV 3D.

Geplaatst:

Mijn menig: 3D is een hype. Leuk voor een paar keer en daarna gebruik je het niet meer.

De tijd zal het leren, denk niet dat het een hype is.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Geplaatst:

Uiteindelijk voor de Samsung UE32D5000 gegaan en omdat deze niet beschikbaar was

heb ik geleverd gekregen: UE32D5700. Het mooie is ik heb nu wel een Smart Tv. ben er erg blij mee!

Ik hoorde trouwens dat je met dit model ook kan opnemen met SammyGo ofzo. Klopt dat?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...